| کد خبر: 198814 |

◄ تغییر در معاونت‌های شرکت کشتیرانی

بر اساس تغییرات انجام شده در شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، کاپیتان محمدرضا محمدی بنایی مدیر عامل جدید شرکت حمل فله کشتیرانی (شرکت سپید) شد.

تین نیوز

بر اساس تغییرات انجام شده در شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، کاپیتان محمدرضا محمدی بنایی مدیر عامل جدید شرکت حمل فله کشتیرانی (شرکت سپید) شده است.

به گزارش تین نیوز، علی‌اکبر غنچی مدیرعامل پیشین شرکت حمل فله نیز با توجه به تغییرات ساختاری جدید به عنوان معاون توسعه ناوگان (معاون فنی) شرکت کشتیرانی انتخاب شده است.

وی همچنان عضو هیئت مدیره شرکت کشتیرانی نیز است.

در پی این تغییرات، کاپیتان سامان ترابی‌زاده‌ نیز  که پیش از این معاون فنی و بازرگانی بوده با توجه به جداسازی 2 بخش بازرگانی و فنی، به عنوان معاون توسعه بازار (بازرگانی) این شرکت فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کیست؟

این گزارش حاکی است، کاپیتان حمزه کشاورز همچنان مدیر عامل شرکت حمل و نقل کانتینری (شرکت حافظ) بوده و مهدی نادری‌نور عینی معاون مالی و سعید جبلی نیز در مقام معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی در این شرکت فعالیت می‌کند.

همچنین محمدعلی‌ یزدان‌جو یکی از اعضای فعلی هیئت مدیره کشتیرانی، به دلیل دریافت منصب جدید از ترکیب هیئت مدیره این شرکت خارج خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، ششم مرداد ماه امسال با حکم  محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا مدرس خیابانی به عنوان مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی در مراسم معارفه خود با اشاره به ماموریت مهم گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: در دوره جدید رعایت منافع تمام ذینفعان بر افزایش حقوق مالکانه صاحبان سهام، دولت، تامین کنندگان، کارکنان و اجرای دقیق اصول حاکمیتی شرکتی مورد پیگیری و تاکید خواهد بود.

اکنون و با گذشت چند ماه از انتصاب وی به عنوان مدیرعامل شرکت کشتیرانی، تغییراتی در جهت بهبود روند فعالیت این شرکت مشاهده می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.