| کد خبر: 198369 |

◄ ماجرای خبری که از وبسایت سازمان بنادر حذف شد

هنوز واکنش‌های کارشناسان حوزه دریایی به این خبر داغ بود که سازمان بنادر و دریانوردی این خبر را از سایت خود حذف و این گمانه‌زنی را تقویت کرد که وعده ساخت 5 هزار شناور سنتی عملی نیست و همچنان درحد حرف باقی خواهد ماند.

تین نیوز

صبح امروز خبری در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی منتشر شد که در این خبر از قول معاون امور دریایی سازمان ساخت و نوسازی 5 هزار شناور سنتی وعده داده شده بود.

به گزارش تین نیوز، در این خبر از قول جلیل اسلامی عنوان شده بود تعداد 5 هزار شناور سنتی در قالب طرح نوسازی ناوگان در یاردهای شمال و جنوب کشور ساخته و نوسازی می‌شود و هفت سازمان موظف هستند که مدل یا طرح را برای نوسازی شناورهای سنتی به دولت پیشنهاد دهند.

photo_2019-10-20_13-36-08

photo_2019-10-20_13-37-19

این خبر اما با واکنش کارشناسان حوزه صنعت دریانوردی مواجه شد، به طوری‌که برخی کارشناسان عنوان کردند احتمالاً منظور معاون سازمان بنادر و دریانوردی ساخت شناورهای کاردستی یا اسباب‌بازی بوده است.

این کارشناسان معتقدند نه تنها امکان مالی برای انجام این کار فراهم نیست و مشکل خرید موتور این شناورها نیز وجود دارد بلکه زیرساخت این کار نیز در کشور وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز، هنوز واکنش‌های کارشناسان حوزه دریایی به این خبر داغ بود که سازمان بنادر و دریانوردی این خبر را از  سایت خود حذف و این گمانه‌زنی را تقویت کرد که وعده ساخت 5 هزار شناور سنتی عملی نیست و همچنان درحد حرف باقی خواهد ماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خدادادی 3 0

    واقعا ما را چه شده؟چرا ادعای به این بزرگی بدون بررسی اعلام میشود؟آقایون آیا وقت ندارند بررسی کنند ؟امکانات ندارند ؟دسترسی به منابع ندارند؟دفتر ندارند ؟حقوق و پاداش و امتیاز ندارند؟

    ....


    یا اینکه همت و غیرتی نیست؟

    واقعا تاسف برانگیز است اینجور کارکردن . کمی به خود بیایید و اگر کاری بلد نیستید کنار بکشید .چزا بزور به میز و صندلی ها چسبیده اید ؟
    فقط دو روز این دنیا را میبینید؟
    درست است اینجا مدیریتها رها شده و هیچ نظارت و بازخواستی نمیشوید اما فکر میکنید آیا جوابی در محکمه الهی دارید ؟

    کارشناس دریایی با ۲۵سال تجربه