| کد خبر: 195643 |

نرخ نامه حمل و نقل دریایی در هرمزگان ثابت می‌شود

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان از ثابت ماندن نرخ نامه حمل و نقل دریایی در هرمزگان خبر داد.

تین نیوز

انتخابات انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان برگزار و اعضای هیئت رئیسه این انجمن به مدت سه سال مشخص شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان  اظهار کرد: بیش از دو سال پیگیر صدور مجوز انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان بودیم و سرانجام توانستیم این انجمن را راه‌اندازی تا در استان هرمزگان و استان‌های مرزی و بندری فعالیت کنیم.

عمادالدین کبابی با اشاره به این‌که نوع فعالیت انجمن در واقع حمایت از کارفرمایان و مالکان کشتی در صادرات واردات و نرخ‌گذاری معقول شناورها است، تصریح کرد: در هرمزگان انجمنی مشابه نداریم بلکه اتحادیه ای در تهران مستقر و فعالیت‌ها زیر نظر آن انجام می‌شد.

وی ادامه داد: نیازمندی‌های انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان و تأثیرات وجود آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان با بیان این‌که امیدوارم راه‌اندازی این انجمن منشأ خیر و برکت برای مالکین کشتی بوده و بتوانیم مشکلات اعضا را به گوش مسئولان برسانیم، اضافه کرد: به دنبال تعیین نرخ معقول و به‌روز حمل‌ونقل با توجه به تغییرات و افزایش هزینه‌ها و نرخ سوخت هستیم تا نرخ منطقی حمل‌ونقل دریایی را اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی حوزه‌های دریانوردی هرمزگان را تحت پوشش قرار خواهیم داد که این مهم با همکاری مسئولان محقق خواهد شد، عنوان کرد: داشتن نرخ‌نامه با ضمانت اجرایی مهم‌ترین برنامه انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان است.

کبابی با بیان این‌که این صنف در ارتباط با تجارت با کشورهای همسایه می‌تواند سهم مهمی را ایفا کند و تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که هرمزگان نقش مهمی در ترانزیت کالا دارد باید در این بخش نقش مهم‌تری را ایفا کنیم.

وی با اشاره به این‌که اکثر مالکان کشتی با توجه به رقابت ناسالم در این صنف و سردرگمی موجود، متحمل ضرر و زیان هستند، بیان کرد: امیدوارم این انجمن به نرخ ثابتی دسترسی پیدا کند تا بتواند این مشکلات را از سد راه بردارد.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی استان هرمزگان افزود: با توجه به حجم صادرات به کشورهای عراق و افغانستان می‌توانیم در بخش حمل‌ونقل با بهبود وضعیت مالکان کشتی نقش بهتر و مفیدتری را ایفا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.