| کد خبر: 186497 |

پایش هوایی برای یافتن 4 خدمه لنج غرق شده

در پی غرق و مفقود شدن 4 خدمه لنج باری غرق شده در 35 مایلی بندر عسلویه، پایش هوایی و دریایی برای یافتن این خدمه‌ها در خلیج فارس ادامه دارد.

تین نیوز

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در پی غرق و مفقود شدن 4 خدمه لنج باری غرق شده در 35 مایلی بندر عسلویه، پایش هوایی و دریایی برای یافتن این خدمه‌ها در خلیج فارس ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا، جهانگیر دهقانی از غرق شدن یک فروند لنج باری در خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: لنج باری که از دبی عازم بندر نخل تقی بود در نزدیکی سکوهای نفتی در خلیج فارس و 35 مایلی بندر عسلویه بر اثر توفانی بودن دریا غرق شد.

وی با بیان اینکه این شناور غرق شده توسط یک فروند کشتی عبوری برای نجات سرنشینان آن به مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اطلاع رسانی شد افزود: مرکز  جستجو و نجات دریایی با وجود وزش تندباد و مواج بودن خلیج فارس، یک فروند شناور ناجی را به منطقه مورد نظر  برای نجات خدمه‌های لنج غرق شده اعزام کرد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: محل قرارگیری شناور با توجه به مواج بودن دریا، نسبت به موقعیت اعلام شده تغییر کرده بود، اما امدادگران توانستند محل غرق شناور را شناسایی کنذد و دو خدمه آن را نجات دهند.

دهقانی با بیان اینکه این شناور دارای 6 خدمه بود افزود: چهار خدمه دیگر این شناور مفقود شده و تاکنون اثری از آنان نیست.

وی از اعزام بالگرد و شناور برای پایش و یافتن خدمه‌های شناور غرق شده خبر داد و بیان کرد: تلاش‌های شناور ناجی برای یافتن اثری از سرنشینان مفقود شده بی نتیجه ماند و امروز جستجو و نجات ادامه می‌یابد و با هماهنگی صورت گرفته با منطقه ویژه پارس از بالگرد نیز برای جستجو بهره خواهیم برد.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.