| کد خبر: 182887 |

در بیانیه پایانی همایش مخابرات و الکترونیک بنادر به میزبانی بندر امام تأکید شد؛

◄ بهره‌گیری از توان بومی و ظرفیت‌های موجود برای عبور از چالش‌ها

همایش مخابرات و الکترونیک بنادر پس از بررسی آخرین وضعیت فنی، چالش‌ها و پیشرفت‌های بنادر در حوزه مخابرات و الکترونیک با صدور بیانیه‌ای در چهار ماده به کار خود در بندرامام پایان داد.

تین نیوز

 همایش مخابرات و الکترونیک بنادر پس از بررسی آخرین وضعیت فنی، چالش‌ها و پیشرفت‌های بنادر در حوزه مخابرات و الکترونیک با صدور بیانیه‌ای در چهار ماده به کار خود در بندرامام پایان داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی مدت برگزاری  همایش مذکور  شرکت کنندگان ضمن بازدید  از سالن سامانه پایش یگان حفاظت  مجتمع بندری امام، در آیین بهره‌برداری از مرحله نخست  پروژه FTTX  این مجتمع بندری شرکت کردند.

محمدعلی علایی در ادامه افزود: با توجه به اقدامات  شاخص مخابراتی در این مجتمع بزرگ بندری  که بهینه‌سازی تجهیزات مخابراتی و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشتریان را در پی داشته است، از عملکرد مطلوب اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این حوزه تقدیر شد.

وی هم‌چنین در تشریح مفاد بیانیه پایانی این همایش بیان کرد: ترغیب و تشویق بنادر به بهره‌گیری از توان بومی، تقویت و ارتقای توان تجهیزاتی و به روز آمدی دانش حرفه‌ای نیروهای انسانی از اهم موضوعاتی بود که  شرکت‌کنندگان در ماده اول این بیانیه برآن تأکید ورزیدند.

معاون فنی و نگهداری هم‌چنین تشریح چالش‌ها و مشکلات بر سر راه بنادر در حوزه مخابرات و الکترونیک را از جمله مفاد ماده دوم بیانیه عنوان کرده و لزوم آسیب‌شناسی وضعیت فعلی و نقاط قابل بهبود  و اصلاح ساختار تشکیلاتی و رفع کمبودها را از اهم موضوعات آن عنوان کرد.

 علایی  با اشاره به مصوبات جلسات این همایش برای پیشبرد مطلوب رویه های جاری و خدمات رسانی شایسته به مشتریان در ماده سوم این بیانیه، خاطر نشان ساخت: طی ماده چهارم این بیانیه  بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، امکانات  موجود و اصلاح برخی از رویه‌های جاری پیشنهاد شد.

یادآور می‌شود همایش  مخابرات و الکترونیک بنادر طی روزهای پنج و شش اسفندماه سال جاری با حضور معاونین، روسای حوزه مخابرات و الکترونیک بنادرو اعضای هیأت علمی و مدیران عامل شرکت‌ها و سایر فعالان  در حوزه مخابرات و زیرساخت با هدف هم‌افزایی بین آنان و تبادل تجربیات به میزبانی بندرامام برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.