| کد خبر: 170550 |

◄ بندر کاسپین از صنایع دریایی تاکسی دریایی می‌گیرد

ساخت شناور، انتقال جرثقیل و همکاری در گسترش گردشگری دریایی و از ارکان توافقات وزارت دفاع و سازمان صنایع دریایی کشور در دیدار روسای دو سازمان بود.

تین نیوز

ساخت شناور، انتقال جرثقیل و همکاری در گسترش گردشگری دریایی و از ارکان توافقات وزارت دفاع و سازمان صنایع دریایی کشور در دیدار روسای دو سازمان بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی امیر رستگاری، رییس سازمان صنایع دریایی کشور گفت: به‌زودی برنامه ساخت یدک‌کش‌های موردنیاز به‌منظور خدمات‌دهی در بندر کاسپین را در دستور کار قرار خواهیم داد.

او به انتقال یک جرثقیل 250 تنی به بندر کاسپین در چند روز آینده خبر داد و گفت: سازمان صنایع دریایی و مجموعه شهید تمجیدی آمادگی ساخت انواع شناور، خدمات پس از فروش و همه گونه همکاری‌های لازم و موردنیاز دریایی را دارد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز گفت: یکی از رویکردهای منطقه آزاد انزلی بهره‌گیری از توان‌بخش خصوص داخلی متخصص و توانمند است .

رضا مسرور به تفاهمات خوبی در بخش تولید و تجهیزات بندری اشاره کرد و گفت: در بخش گردشگری دریایی نیز بنا داریم از تاکسی‌های دریایی تولیدشده در مرکز شهید تمجیدی استفاده کنیم.

او اذعان داشت: در ابتدا این شناورها بین شهر انزلی و مارینای منطقه آزاد انزلی حرکت و انتقال مسافر و گردشگر خواهند داشت.

امیر رستگاری ، رییس سازمان صنایع دریایی کشور و رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشستی در مرکز شهید تمجیدی بندر انزلی باهم دیدار کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.