| کد خبر: 164721 |

◄ ورود کشتی‌ها به آب‌های نیوزلند به شرط رعایت استاندارد سوخت بیودیزل

از 15 می (25 اردیبهشت) تمام اپراتورهای کشتی‌های تجاری و تفریحی برای ورود به آب‌های نیوزلند ملزم به ارائه مدارک مبنی بر رعایت استانداردهای سوخت بیو دیزل هستند.

تین نیوز

از 15 می (25 اردیبهشت) تمام اپراتورهای کشتی‌های تجاری و تفریحی برای ورود به آب‌های نیوزلند ملزم به ارائه مدارک  مبنی بر رعایت استانداردهای سوخت بیودیزل هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز، نیوزلند اولین کشوری است که در سطح جهان  استانداردهایی را برای بیودیزل ارائه و اقدام به اجرایی کردن آن‌ها کرده است.

وزارت صنایع این کشور راهنمای جدیدی برای اپراتورها به‌منظور  برای درک قوانین جدید و توانایی مطابقت با آن‌ها منتشر کرده است.

بیودیزل خطرات  زیست‌محیطی مخربی را برای نیوزلند همراه دارد و این کشور با وضع مقررات جدید در صدد کاهش این خطرات و حفاظت از دریا از طریق  الزام کشتی‌ها برای استفاده از سوخت پاک است.

یکی از مقام‌های ارشد وزارت صنایع نیوزلند در این‌باره گفت: واضح است که تمام کشتی‌ها نمی‌توانند به‌طور کامل با قوانین جدید مطابق باشند به همین دلیل برنامه مدیریت ریسک برای ان دسته از کشتی‌هایی که قادر به پیروی کامل از قوانین نیستند ارائه‌شده است تا بتوانند بیودیزل را مدیریت کنند.

او معتقد است کشتی‌های تفریحی و ماهیگیری بیشتر از سایر کشتی‌ها از این طرح پیروی خواهند کرد.

او تأکید کرد: رفت‌وآمد کشتی‌هایی که قادر نیستند مطابق با مقررات جدید عمل کنند به آب‌های این کشور محدود خواهد شد و حتی ممکن است از آب‌های این کشور بیرون رانده شوند.

منبع:ورلدماریتایم‌نیوز

منبع: worldmaritimenews

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.