| کد خبر: 148688 |

اهدای آمبولانس دریایی «شرکت مدکندآلو» به شبکه بهداشت و درمان قشم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آمبولانس دریایی «شرکت مدکندآلو» با 700 هزار دلار هزینه تولید با هدف ارائه خدمات درمانی به زودی به آب انداخته می شود.

تین نیوز

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آمبولانس دریایی «شرکت مدکندآلو» با 700 هزار دلار هزینه تولید با هدف ارائه خدمات درمانی به زودی به آب انداخته می شود.

به گزارش فرینا، جهانگیر مجیدی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، افزود: این آمبولانس شناور پیشرفته از طرف مدیرعامل شرکت شناور سازی مدکندآلو به عنوان یک اقدام خیرخواهانه به شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اهدا شده است.

مجیدی گفت: تجهیزاتی همچون دی سی شوک قلبی، مانیتورینگ قلبی، کیف احیا، اسکوپ، ونتیلاتور، پالس اکسی متر، ساکشن، لانگ بکبورد، کپسول اکسیژن، تخت بیمار و سایر داروها و نیز امکانات مورد نیاز اورژانسی به همراه کادر درمانی و ناوبری از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برای این شناور تامین شده است.

وی افزود: این شناور با بدنه فایبرگلاس در ابعاد 12 متر طول، عرض 60/4 متر و آب خور 1/1 متر با قابلیت دریابانی تا گرید 4 با استفاده از قدرت پیشرانه دو موتور 350 HP چهار زمانه یاماها در مجموعه شناور سازی مدکندآلو ساخته شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این شناور که از ابتدا با هدف تولید آمبولانس دریایی در شرکت مدکندآلو منطقه آزاد قشم طراحی شده است، دارای دو تخت ویژه بیمار و قابلیت حمل 3 خدمه ناوبری، 2 نفر کادر درمانی و دو نفر همراه بیمار می باشد.

مجیدی گفت: شناور سازی مدکندآلو قشم با توان فنی، طراحی و تولید انواع شناورها، از سرمایه های ملی و منطقه ای کشور به شمار می رود که از سال 1385 در منطقه کندآلو جزیره تاسیس شده است.

بنا به این گزارش، شرکت مدکندالو قشم با به کارگیری نیروهای بومی منطقه، تلاش زیادی را برای کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت شناورسازی در منطقه و توانایی ساخت شناورهای آلومینیومی و فایبرگلاس تحت کلاس و نظارت مشهورترین مؤسسات رده بندی دنیا در این منطقه آغاز کرده است.

 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.