| کد خبر: 5871 |

◄ آشتی ملی، بزرگترین هدف دولت در حال تحقق است!

وبلاگ تین نیوز، حمید نجف | با گذشت حدود هشت ماه از آغاز فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، شكاف‌های عظیم بین جریانات سیاسی كشور اعم از اصلاح طلب و اصولگرا به حداقل خود رسیده است.
عقلای منتسب به هر یك از این جریانات با علم به تجارب قبلی در روند امور اجرایی كشور به این نتیجه رسیده‌اند كه اولا به هیچ قیمتی قادر به حذف دیگری، به صورت كامل نیستند و ثانیا برای فعال كردن موتور رشد و پیشرفت كشور، چاره‌ای جز همراهی و همدلی با یكدیگر ندارند.
نگاه حكیمانه مقام معظم رهبری وسیاست‌های متعادل دولت تدبیر و امید و از همه مهمتر همراهی سایر روسای قوا با یكدیگر می‌رود تا زمینه های آشتی ملی را فراهم آورد.
عقلای هر دو جریان به خوبی به این امر مهم واقفند كه تنها با كاشت دانه آرامش و ثبات است كه می توان به شكوفه رشد و پیشرفت رسید.
واكنشها و دفاع تمام قد و ستودنی روسای قوای مقننه و قضائیه و دیگر دلسوزان نظام از جمله سردار احمدی مقدم از دولت در جریانات اخیر قابل تقدیر است.
هرچند، هنوز هم تندروهایی از هر دو جریان هستند كه هر از چند گاهی بر طبل اختلاف می‌كوبند، اما خوشبختانه با درایت و تدبیر مقامات عالیه نظام تا كنون كار به جایی نبرده‌اند.
این افراد قلیل باید بدانند كه اكثر مردم در انتخاب یازدهم خود، در حقیقت به سیاست‌های معتدل و آشتی جویانه آقای روحانی رای دادند.
مردم پس از سالها به وحدت و همدلی رای دادند، آنان از اختلاف و دعواهای سیاسی بیزارند. ملت به دنبال آسایش، امنیت و رفاه اجتماعی هستند.
بیائیم همه ما در این برهه حساس از دامن زدن به اختلافات كوچك حاشیه ای بپر هیزیم، بیائیم از باز شدن فضای نسبی نقد و گفتگو سو استفاده نكنیم. بیائیم به جای تخریب یكدیگر در جهت تعامل با هم گام برداریم. بیائیم به جای مچگیری، دستگیری از یكدیگر را سر لوحه كارمان قرار دهیم.
ما همگی ماهیان یك حوضیم. بیائیم برای یك بار هم شده ازمنیت بگذریم و به ما شدن برسیم.
قطعا در آن فضای باز سیاسی و اقتصادی به ثبات و رونق پایداری خواهیم رسید و همه از آن سود خواهیم برد. در آن فضا كسی نگران حصر نخواهد بود.
آشتی ملی تنها با گذشت، بخشش و صبر و بردباری دو طرف محقق خواهد شد. چیزی كه دولت تدبیر و امید به جد دنبال آن است و قطعا به آن خواهد رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • روزنامه خون 0 0

    این سخنان آقای نجف به سخنان ایشان در مطلبی که با عنوان " پلتیک دولت به ملت " منتشر شده است هماهنگی ندارد.