| کد خبر: 243102 |

◄ هیچگونه افزایش کرایه‌ای در خرم‌آباد نداشته‌ایم

پیشنهاد نرخ کرایه ۱۴۰۱ به شورای شهر ارسال شده و منتظر تایید و ابلاغ از سوی شورای شهر و فرمانداری هستیم اما تا کنون ابلاغ نشده، بنابراین نرخ کرایه اکنون افزایش نیافته است.

تین نیوز

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد گفت: پیشنهاد نرخ کرایه ۱۴۰۱ به شورای شهر ارسال شده و منتظر تایید و ابلاغ از سوی شورای شهر و فرمانداری هستیم اما تا کنون ابلاغ نشده، بنابراین نرخ کرایه اکنون افزایش نیافته است.

به گزارش تین نیوز، مهدی صفر بیرانوند روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: روزانه گشت و بازرسی سازمان حمل ونقل بار و مسافر در سطح شهر خرم آباد از ناوگان حمل و نقل درون شهری انجام می گیرد.

وی افزود: سه گشت نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری در سطح شهر از صبح تا شب فعال است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: پیشنهاد نرخ کرایه ۱۴۰۱ به شورای شهر ارسال شده و منتظر تایید و ابلاغ از سوی شورای شهر و فرمانداری هستیم، ولی تا کنون ابلاغ نشده، بنابراین نرخ کرایه اکنون هیچگونه تغییری نداشته و خودورهای تاکسی که بر خلاف نرخ مصوب از مسافرین کرایه اخذ کنند، در صورت مشاهده قطعا برابر قانون با آنها برخورد بعمل می آید.

وی افزود: از مسافرین محترم خواهشمندیم تا جایی که می‌توانند از تاکسی استفاده کنند و هر گونه تاکسی که مازاد بر نرخ مصوب از مسافرین پول اخذ کند می‌تواند با یاداشت کد تاکسی که بر روی شیشه عقب تاکسی ثبت شده به سازمان یا گشت های سطح شهراعلام کند تا با آنها برخورد قانونی بعمل آید.

بیرانوند گفت: شهر خرم آباد حدودا ۲۳۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری و ۸۰۰دستگاه تاکسی موقت و حدود ۱۳۰ آژانس درون شهری در سطح شهر دارد که بصورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.