| کد خبر: 30133 |

پایانه مسافربری خرم آباد میزبان مسافران در نوروز ۹۴ خواهد بود

تین نیوز | مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری خرم آباد گفت: پایانه مسافربری خرم آباد میزبان مسافران در نوروز ۹۴ خواهد بود.
 
مسعود ارمغان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید شهردار خرم آباد از محل احداث پایانه برون استانی شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت این پایانه پرداخت و اظهار داشت: این پایانه با مساحتی حدود ۲۵ هزار متر مربع در منطقه کرگانه شهر خرم آباد در حال احداث است.
 
وی افزود: چهار هزار و ۷۶۰ متر از مساحت کل مجموعه برای ساخت ساختمانی چهار طبقه در نظر گرفته شده است.
 
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری خرم آباد عنوان کرد: طبقه اول ساختمان پایانه شهر خرم آباد هزار و ۲۰۰ متر مربع، طبقه دوم هزار و ۱۰۰ متر مربع، طبقه سوم ۸۰۰ متر مربع و طبقه چهارم ۶۶۰ مترمربع مساحت دارند.
 
ارمغان بیان داشت: با توجه به اینکه تعاونی های حاضر در خیابان شریعتی شهر خرم آباد نمای بدی در منطقه ایجاد کرده اند و توقف اتوبوس های آن ها باعث تشدید ترافیک در این منطقه شده اند لذا به پیشنهاد شهرداری خرم آباد تصمیم گرفته شد که ترمینال برون استانی در شهر ایجاد شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد که این پایانه مسافربری در ابتدای سال ۹۴ به بهره برداری برسد و افزود: ترمینال مسافربری خرم آباد میزبان مسافران نوروزی امسال خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری خرم آباد اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تکمیل ترمینال برون استانی شهر خرم آباد را حدود سه میلیارد تومان برشمرد و گفت: از این مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان برای ساخت ساختمان پایانه و ۱.۵ میلیارد تومان دیگر برای محوطه سازی آن در نظر گرفته شده است.
 
ارمغان پیشرفت فیزیکی پایانه مسافربری شهر خرم آباد را حدود ۴۰ درصد دانست و بیان داشت: این میزان پیشرفت از دو ماه پیش و با فعالیت مستمر در این مجموعه خود را به خوبی نشان داده است و تا قبل از آن اقدام خاصی در زمینه احداث این پروژه صورت نگرفته بود.
 
وی عنوان کرد: طبقه اول این پایانه مسافربری شامل دفاتر تعاونی ها و انبار بوده، طبقه دوم آن مربوط به قسمت اداری، اطلاعات پایانه و خدمات رفاهی و در طبقه سوم آن هتل و خوابگاه تعبیه شده است و تاسیسات این ساختمان در طبقه چهارم واقع خواهند شد.
 
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری خرم آباد اضافه کرد: شکل ظاهری این ترمینال با ترمینال جنوب تهران شباهت زیادی دارد که در آن کارواش اتوبوس و اتومبیل شخصی، فروشگاه های متعددی در آن جانمایی شده است.
 
ارمغان ادامه داد: ورودی و خروجی این پایانه مسافربری از طریق خیابان شصت متری شهر خرم آباد صورت خواهد گرفت و سعی شده است تمام نیازهای مسافران در این ترمینال برطرف شود.
 
وی یادآور شد: با توجه به اینکه هم اکنون شش تعاونی در سطح شهر موجود ولی با توجه به پیش بینی توسعه شهر در این زمینه در این ترمینال برای ۱۰ تعاونی جانمایی صورت گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری خرم آباد افزود: علاوه بر این امکان جانمایی برای ۱۰ تعاونی دیگر در این ترمینال پیش بینی شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.