| کد خبر: 243041 |

آغاز پرداخت وام نوسازی به رانندگان تاکسی قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از انعقاد تفاهم سه‌جانبه میان سازمان تاکسیرانی، صندوق کارآفرینی و شهرداری قزوین برای پرداخت وام نوسازی خبر داد.

تین نیوز

نوسازی ناوگان تاکسیرانی نقش مهمی بر بهبود وضعیت حمل‌ونقل شهری دارد و شهرداری‌ها به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز در تعامل با سایر سازمان‌های شهری هستند. شهرداری قزوین نیز در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمت شهری و بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل همگانی، اقدام به پرداخت وام نوسازی کرده به رانندگان تاکسی کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد وثوق‌نیا با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی سازمان تاکسیرانی، از پرداخت وام قرض‌الحسنه نوسازی و تعمیرات تاکسی‌های فرسوده توسط صندوق کارآفرینی امید با سود چهار درصد در بازپرداخت زمانی ۵ ساله خبر داد.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه از محل تودیع و سپرده به رانندگان تاکسی که وسیله نقلیه آنها فرسوده است، وام با بازپرداخت پنج‌ساله و سود چهار درصد ارائه می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری با دارا بودن بیشترین سهم در حمل‌ونقل مسافران درون شهری نیازمند به‌روزرسانی ناوگان است تا خدمات آسان به شهروندان ارائه شود.

وثوق‌نیا تصریح کرد: فرسودگی تاکسی‌ها می‌تواند منجر به وقوع حوادث شود و کیفیت خدمات‌رسانی را کاهش دهد، سازمان تاکسیرانی با وجود مشکلات مالی تمام تلاش خود را بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی خواهد داشت و نوسازی یکی از اقدامات این سازمان در راستای رفاه بیشتر شهروندان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.