| کد خبر: 221882 |

سهمیه سوخت ۶۶۸ هزار خودروی حمل ونقل عمومی واریز شد

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی در ۱۹ آبان ماه خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی در ۱۹ آبان ماه خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸  هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG ، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز گردید.

وی افزود: سهمیه مهر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و نود و شش میلیارد ریال می‌باشد که در ۱۹ آبان ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از  میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.