| کد خبر: 215960 |

◄ سد بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات کرونا به رانندگان

اگرچه بر اساس اعلام مسئولان مرتبط، پایان مهلت ثبت نام رانندگان برای دریافت تسهیلات کرونا پنجم مرداد ماه (امروز) اعلام شده بود اما رانندگان از عدم پذیرش پرونده خود توسط بانک‌ها از 31 تیر به دلیل پایان مهلت پرداخت این تسهیلات خبر می‌دهند.

تین نیوز

اگرچه بر اساس اعلام مسئولان مرتبط، پایان مهلت ثبت نام رانندگان برای دریافت تسهیلات کرونا پنجم مرداد ماه (امروز) اعلام شده بود اما رانندگان از عدم پذیرش پرونده خود توسط بانک‌ها از 31 تیر به دلیل پایان مهلت پرداخت این تسهیلات خبر می‌دهند.

به گزارش تین نیوز، طبق اعلام مسئولان، پایان دوره ثبت نام رانندگان در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات کرونا، پنجم مرداد ماه (امروز) بود.

بیشتر بخوانید:

این در حالی است که برخی رانندگان می‌گویند بانک‌ها بدون توجه به تمدید این مهلت تا امروز، از چند روز پیش از همکاری با رانندگان برای دریافت این تسهیلات به بهانه پایان مهلت، سرباز می‌زنند.

به گفته برخی رانندگان، در کنار تمام موانعی که بانک‌ها برای پرداخت این وام برای آنان ایجاد کرده‌اند که ضامن، کسر از فیش حقوقی، عدم بدهی بانکی و ...را شامل بوده است، در چند روز گذشته یک مانع دیگر به موانع قبلی برای پرداخت این وام به آنان اضافه شده و آن هم موضوع پایان مهلت ثبت نام است.

آن‌چنان که رانندگان می‌گویند، در مراجعه به برخی شعبات بانک‌ها، به آنان گفته شده باید تا پایان تیر ماه پرونده آنان تکمیل می‌شد بنابراین با توجه به پایان این مهلت، امکان دریافت این وام برای آنان وجود ندارد.

این در حالی است که امکان ثبت نام در سامانه کارا تا پنجم مرداد ماه امسال تمدید شده بود و سایت برای ثبت نام رانندگان برای دریافت این وام باز بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی 1 0

    با سلام
    یکی از چیزهایی که منه بی سواد فهمیدم دولت محترم بخاطر بیکاری برخی اقشار من جمله رانندگان محترم وامی تصویب کردن تا جبران عقب افتادگی این قشر زحمت کش بشود .
    ولی هزاران سد جلو ثبت نام و بانک و... درست کردن که تمام رانندگان عطایش را به لغایش ببخشند و عذر خواهی کنند برای درخواست این وام.
    یکی از بهانه های بانک برای ندادن وام ،داشتن اقساط عقب افتاده در بانک یا بانکهای دیگر است .
    خب اقای مسئول جواب دهید بنده و امثالهم اگر اقساط عقب افتاده یا کرایه خانه عقب افتاده یا...نداشتیم نیاز به اینهمه التماس برای دریافت وام داشتیم.
    اصلا مفهوم این وام کرونا زیر سوال رفته با این کارشکنی بانکها