| کد خبر: 213106 |

پارامترهای تاثیرگذار در تعیین سقف تسهیلات به شرکت‌های ریلی

معاون مسافری راه آهن با اشاره به پارامترهای تاثیرگذار در تعیین سقف تسهیلات کرونایی برای شرکت‌ها ریلی گفت: سهم بازار، سهم فروش در سال 98 و همچنین احتساب این دو عامل در سه ماهه اول امسال و عامل سوم، تعداد نیروی انسانی پارامترهای در نظرگرفته شده برای تعیین سقف تسهیلات هستند.

تین نیوز

معاون مسافری راه آهن با اشاره به پارامترهای تاثیرگذار در تعیین سقف تسهیلات کرونایی برای شرکت‌ها ریلی گفت: سهم بازار، سهم فروش در سال 98 و همچنین احتساب این دو عامل در سه ماهه اول امسال و عامل سوم، تعداد نیروی انسانی پارامترهای در نظرگرفته شده برای تعیین سقف تسهیلات هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، میرحسن موسوی درباره عوامل موثر در تعیین سقف تسهیلات کرونایی به شرکت‌های ریلی اظهار داشت: شرکت راه‌آهن برای جبران خسارت ناشی از محدودیت‌های تردد با توجه به شیوع ویروس کرونا تسهیلاتی را برای شرکت‌های راه‌آهن پیگیری کردیم که دولت هم میزان آن را تعیین کرد و در اختیار راه‌آهن قرار داد.       

وی ادامه داد: با رییس انجمن صنفی ریلی جلساتی را برای تعیین سقف تسهیلات برای هر شرکت برگزار کردیم و پیشنهادات خود را با در نظر گرفتن پارامترهایی به شرکت راه آهن ارایه کردند. این پیشنهادات در جلسه‌ای به اطلاع شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری رسید و یک بار دیگر پیشنهادات مورد ارزیابی قرار گرفتند.   

معاون مسافری راه‌آهن با اشاره سه عامل در نظر گرفته شده برای تعیین سقف تسهیلات گفت: سهم بازار، سهم فروش در سال 98 و همچنین احتساب این دو عامل در سه ماهه اول امسال و عامل سوم، تعداد نیروی انسانی پارامترهای در نظر گرفته شده برای تعیین سقف تسهیلات هستند.     

موسوی افزود: اما تعیین سقف تسهیلات کرونایی برای شرکت‌های راهبری و تعمیرات فنی، فقط بخش تعداد نیروی انسانی لحاظ شد.   

وی ادامه داد: بنابراین با در نظر گرفتن جوانب مختلف براساس سه پارامتر اعلام شده، بخش عمده‌ای از تسهیلات کرونایی به 10 شرکت مسافری ارایه می‌شود. البته در بخش ارایه تسهیلات به شرکت‌های تعمیرات فنی، مباحث تعمیرات نیمه اساسی واگن‌ها و تعمیر و تامین قطعات یدکی جاری را هم در نظر گرفتیم.      

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه در جلسه تعیین سقف تهسیلات کرونایی مدیران تمام شرکت‌ها حضور داشتند و صورت جلسه به امضای تمام نمایندگان رسیده‌ است، گفت: تمام تصمیمات درباره تعیین سقف ارایه تسهیلات با خرد جمعی و با حضور نمایندگان شرکت‌های راه آهن اخذ و تصویب شد.    

موسوی با اینکه شرکت رجا بیشترین سهم را در تسهیلات کرونایی دارد، تاکید کرد: طبیعی است که شرکت رجا بیشترین سهم را از تسهیلات کرونایی داشته باشد چراکه حدود 55 درصد قطارهای مسافری را در اختیار دارد و به همین میزان تعداد نیروی انسانی این شرکت بیشتر از سایر شرکت ها است البته شرکت رجا، شرکت راهبری و تعمیرات فنی را هم در اختیار دارد.

وی گفت: از مجموع 940 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی سهم شرکت رجا 315 میلیارد تومان است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.