| کد خبر: 207333 |

فرمانداری تهران: در خصوص افزایش ۱۱ درصدی نرخ تاکسی فردا نظر می‌دهیم

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: نظرمان در خصوص مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش ۱۱ درصدی کرایه تاکسی تا پایان امسال را فردا اعلام می کنیم.

تین نیوز

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: نظرمان در خصوص مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش ۱۱ درصدی کرایه تاکسی تا پایان امسال را فردا اعلام می کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، غلامحسین آرام توضیح داد: هنوز مصوبه شورای شهرتهران در خصوص افزایش ۱۱ درصدی کرایه های تاکسی تا پایان سال جاری به دست فرمانداری نرسیده است تا بتوان در مورد آن اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: امروز این مصوبه به دست فرمانداری می رسد و فردا می توان در مورد آن اعلام نظر کرد.

آرام همچنین این سوال را مطرح کرد که طی چند روز باقی مانده تا پایان سال جاری، شهرداری چگونه می تواند موضوع افزایش نرخ کرایه ها را اعمال و اجرا کند؟

 

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران دو فوریت لایحه افزایش ۱۱ درصدی نرخ کرایه های تاکسی شهر تهران تا پایان سال را تصویب کردند.

«علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درخصوص‌ افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در جلسه امروز شورا گفت: در مصوبه قانونی مربوط به سال قبل آمده بود که تاکسیرانی اجازه افزایش قیمت کرایه را ندارد در شرایطی که نرخ پایه حامل های انرژی افزایش نیابد.

وی افزود: بعد از گران شدن بنزین و سهمیه بندی، افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشتیم زیرا اعتقادمان این بود که سهمیه به تاکسیرانان داده شده است.

قنادان گفت: البته خوب است به این نکته توجه کنید که سهمیه داده شده برای جبران کم شدن قدرت سوختگیری بوده است.

وی عنوان کرد که نرخ قیمت بنزین هزار تومانی با پنجاه درصد افزایش به ۱۵۰۰ تومان رسید و حق تاکسیرانان در این مدت ضایع شده است.

مدیر عامل تاکسیرانی تهران افزود: تقاضا دارم که شورای شهر تهران با افزایش ۱۱ درصدی قیمت کرایه تاکسی تا پایان سال موافقت کنند.

در نهایت آن یک لایحه یا ۱۵ رای تصویب شد.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه پیشین خود افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه های تاکسی را برای سال ۹۹ تصویب کرده بودند و این لایحه تا ابلاغ لایحه جدید(سال ۹۹) خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.