| کد خبر: 187620 |

ضرورت ایجاد خط تاکسی به ایستگاه راه‌آهن همدان

معاون امور عمرانی فرماندار همدان گفت: شهروندان برای دستیابی به ایستکاه راه آهن با مشکل مواجه هستند و شهرداری باید نسبت به راه اندازی خط تاکسی در این مسیر اقدام کند.

تین نیوز

معاون امور عمرانی فرماندار همدان گفت: شهروندان برای دستیابی به ایستکاه راه آهن با مشکل مواجه هستند و شهرداری باید نسبت به راه اندازی خط تاکسی در این مسیر اقدام کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا زمانی معاون امور عمرانی فرماندار همدان در جلسه اعضای شورای ترافیک شهرستان همدان، افزود: مردم متقاضی سیستم حمل و نقل عمومی تاکسی در مجموعه راه‌آهن هستند و باید این مهم محقق شود.

وی ادامه داد: محدوده چراغ قرمز را باید از توقف مسافربر‌های بین شهری پاکسازی کرد و مسافربر‌ها به پایانه‌ها منتقل شوند.

زمانی با اشاره به اینکه در این زمینه باید مطالعات دقیق و جلسات کارشناسی انجام شود، افزود: این طرح از بعد ترافیکی، شهرسازی و اجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امور عمرانی فرماندار همدان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذارانی برای احداث طرح پمپ بنزین برای محور «چشین» و «ابرو» مراجعه کرده اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه روستا‌های یاد شده از محور‌های گردشگری بشمار می‌روند، احداث پمپ بنزین در این محور از نظر ترافیکی و زیست محیطی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال دور کردن پمپ بنزین‌ها از هسته مرکزی شهر هستیم ادامه داد: احداث پمپ بنزین در رینگ سوم باعث کاهش ترافیک می‌شود.

معاون امور عمرانی فرماندار همدان با اشاره به اینکه در سال ۹۶ تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در سطح شهر ۴۹ نفر بود اظهار داشت: این تعداد در سال گذشته به ۳۵ نفر رسیده است که باید روند کاهشی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه طبق این آمار با کاهش ۲۸ درصدی فوتی ناشی از تصادفات در سطح شهر مواجه بودیم افزود: این کاهش به دلیل نصب دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعباس 2 0

    جناب معاون فرماندار حتما اطلاع دارند که ایستگاه راه آهن خارج از محدوده شهر قرار دارد و طبق قانون تاکسی امکان خروج از شهر را ندارد. بهتر است بصورت قانونی مشکل را حل کنید

  • ناشناس 0 0

    زمان ورود و‌خروج قطار هم خیلی نامناسب هست. هیچ کجا این تایم بد من ندیدم. مسئولین رسیدگی کنند. این تایم بار مسافر خیلی هم هست ، کلی هزینه بازسازی و‌ریل سازی شده که این تعداد مسافر جابه جا شود؟؟؟ نمی دونم چرا به فکر پیشرفت همدان نیستن.

  • رضا ۹۹۹ 0 0

    یک‌منطقه ناامن هست زمان تردد هم نیمه شب یا اول صبح. من فرزندم دانشجو است ناچاره با قطار رفت و آمد کنه وسط اون بیابون نصف شب من ک‌نمی تونم همیشه ببرم بیارمش. یک فکری بکنید ....اتوبوس هم از جاده می ترسه ..یک فکر اساسی بکنید. ب تاکسی و‌شخصی هم ک‌در آن بیابان اعتمادی نیست ...حتما باید اتفاقاتی بیفتد بعد ب فکر باشید ک البته اگر باشید