| کد خبر: 136693 |

50 دستگاه اتوبوس نو به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی: وظیفه تامین اتوبوس و 82/5 درصد از هزینه های نگهداری آن با دولت است اما از سال 89 به دلایلی این اتفاق نیفتاده است.

تین نیوز
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی: وظیفه تامین اتوبوس و 82/5 درصد از هزینه های نگهداری آن با دولت است اما از سال 89 به دلایلی این اتفاق نیفتاده است.
سنندجی افزود: از سال گذشته با پیگیری هایی که در حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی و با همکاری شهرداری تهران صورت گرفت توانستیم مدل جدید خصوصی سازی تحت عنوان پیمایشی را به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسانیم و این مدل سبب شد که سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تامین اتوبوس بسیار افزایش یابد و اکنون می توان گفت که برنامه ریزی ها برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران آغاز شده است. 
وی با اعلام این خبر که در حال حاضر 50 دستگاه اتوبوس نو تولید داخل پس از عید سعید فطر وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت شده است اضافه کرد : قصد داریم اتوبوس های دو کابینی را که تولید خودروسازهای داخلی است وارد ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد کنیم که احتمالاً اوایل مهرماه در خطوط اتوبوسرانی فعال خواهند شد . 
سنندجی گفت: هم اکنون 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در پایتخت فعال هستند که 50 درصد از آن فرسوده شده است . 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود : عمر فرسودگی اتوبوس ها در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران 8 سال است و همه تلاشمان را بکار بسته ایم تا با کمک و فعال کردن بخش خصوصی نوسازی اتوبوس ها را انجام دهیم . 
وی با عذرخواهی از مردم بابت کاستی های موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی گفت : تهران به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد اما اکنون با 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می کند و شلوغی هایی که در برخی خطوط وجود دارد فقط با ورود اتوبوسهای جدید برطرف می شود. 

 

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.