| کد خبر: 268779 |

بررسی گواهینامه رانندگی ناوگان بصورت کاملاً دیجیتالی

کنترل آسان؛ ارائه دهنده خدمات مدیریت ناوگان راه حل جدیدی را برای مدیریت ناوگان دیجیتال منتشر می کند.

تین نیوز

کنترل آسان؛ ارائه دهنده خدمات مدیریت ناوگان راه حل جدیدی را برای مدیریت ناوگان دیجیتال منتشر می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابرنیوز، راه حل جدید برای بررسی گواهینامه رانندگی Fleet-Hub Verify به مدیران ناوگان و رانندگان این امکان را می دهد که به راحتی و بصورت کارآمد گواهینامه رانندگی خود را در هر زمان و هر مکان به صورت دیجیتالی بررسی کنند.

ابزار مجهز به هوش مصنوعی

شرکت هایی با هر اندازه ناوگان می توانند به طور کاملاً مستقل بصورت آنلاین ثبت نام کنند و بلافاصله از Verify استفاده کنند. ابزار جدید با پشتیبانی از هوش مصنوعی این امکان را فراهم می کند که به طور جداگانه فواصل کنترل و دستورالعمل های مورد نیاز قانونی را برنامه ریزی کنید، مراقب قرار ملاقات های آینده باشید و اجرای اقدامات را به شیوه ای  امن و قانونی مستندسازی کنید. این بدان معناست که شرکت ها می توانند به سرعت و به راحتی تعهدات خود را برای بررسی و حفظ ایمنی جاده ها و انطباق قانونی انجام دهند. اطلاعات ذخیره شده ناوگان و راننده در پورتال مرکزی Fleet Hub Verify  بر روی سرورهای آلمان مطابق با بالاترین استانداردهای حفاظت از داده ها است. به گفته Fleet-Hub، تشخیص داده های گواهینامه رانندگی ضد جعل است.

بدون نیاز به نصب برنامه

داشبورد مدیریت ناوگان کاربر پسند از طریق وب قابل دسترسی است و از همه انواع مرورگرهای رایج پشتیبانی می کند. هیچ نصب برنامه یا تنظیمات خاصی روی دستگاه لازم نیست. رانندگان همچنین لزوماً نیازی به دسترسی شخصی به برنامه ندارند. آنها به سادگی یک لینک از طریق ایمیل یا پیامک برای مقایسه اسناد گواهینامه رانندگی دریافت می کنند. شما مجبور نیستید با نام کاربری وارد سیستم شوید و همچنین لازم نیست آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات خود را وارد کنید.

Fleet Hub چیست؟

شرکت  Fleet-Hub می خواهد مدیریت ناوگان را از طریق بهینه سازی فرآیند مدرن و دیجیتالی، پایدارتر، مقرون به صرفه تر و بهینه تر کند. این نه تنها در مورد خودروها، بلکه در مورد وسایل نقلیه تجاری و اشکال جانشین جابجایی مانند دوچرخه های کاری یا بودجه های مخصوص موبیلیتی نیز صدق می کند. این شرکت در دفتر مرکزی خود در پولاخ نزدیک مونیخ، راه حل های کاملی را برای تمام زمینه های تحرک و همچنین خدمات مدیریت جزئی ناوگان ارائه می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.