| کد خبر: 261523 |

اعتصاب رانندگان هند را زمین‌ گیر کرد

رانندگان هزاران دستگاه ون، تاکسی، خودروی حمل و نقل و دیگر کارکنان بخش ایاب و ذهاب افراد و انتقال بار در روز دوشنبه روز دوشنبه در جنوب هندوستان اعتصاب کردند.

تین نیوز

رانندگان هزاران دستگاه ون، تاکسی، خودروی حمل و نقل و دیگر کارکنان بخش ایاب و ذهاب افراد و انتقال بار در روز دوشنبه روز دوشنبه در جنوب هندوستان اعتصاب کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، رانندگان هزاران دستگاه ون، تاکسی، خودروی حمل و نقل و دیگر کارکنان بخش ایاب و ذهاب افراد و انتقال بار در روز دوشنبه در جریان یک اعتصاب، بخش حمل ونقل جاده ه ای بنگلور (در جنوب) هند، شهر سیلیکون-ولی هندوستان که اقتباسی از نام و ویژگی شهرک سیلیکون ولی آمریکاست را همراه با صدها شرکت حوزه الکترونیکی به حالت تعطیلی درآوردند.

این منطقه قطب تولیدات محصولات فناوری های الکترونیک و فوق پیشرفته هندوستان است.

اعتصاب رانندگان حاشیه این شهر، در اعتراض به طرح دولت ایالتی است که امکان حمل و نقل رایگان در اتوبوس های دولتی غیرمجاز را فراهم می کند.

رانندگان شرکت های خصوصی گفتند که این طرح عملا حجم زیادی از کارگران این بخش را بیکار می کند و ناشی از انحصارگرایی دولت و توجه به سود پیمانکاران آن است.

شب گذشته (دوشنبه) ترافیک ناشی از اعتصاب رانندگان عملا ورود و خروج به منطقه و فعالیت را متوقف کرد.

اعتصاب؛ برخی از شرکت ها مانند Northern Trust را مجبور کرد که به کارمندان بخش نرم افزاری و مهندسی خود اجازه دهند از خانه کار کنند، در حالی که برخی دیگر مانند نوکیا از کارکنان خود خواستند وسایل حمل و نقل جایگزین پیدا کنند زیرا فعالیت آن ها ناگزیر باید حضوری باشد.

نمایندگی هندی نوکیا در ادامه گفت: «خدمات تاکسی کارکنان ما نیز در طول این اعتصاب مختل خواهد شد و وانت بارها، کامیونت ها و تاکسی ها برای خدمات مرتب ما در دسترس نخواهد بود. از همه کاربران حمل و نقل تاکسی/شرکتی بخواهید ترتیب خود را برای رسیدن به دفتر در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ انجام دهند.»

تعدادی از مهندسان شرکت نرم افزاری Neutrinos به رویترز گفتند: «ما تقریباً دو ساعت به دنبال تاکسی و خودرو بودیم، از ساعت ۸ صبح! هیچ خودرویی در دسترس نبود و هیچ کس هم آن را نمی پذیرفت، حتی Rapido (یک برنامه موتور سیکلت) در هماهنگی با تاکسی ها و رانندگان حمل و نقل سنگین و اتوبوس ها در اعتصاب بود.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.