| کد خبر: 260897 |

۹ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای در زنجان افتتاح شد

همزمان با هفته دولت ۹ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای در استان زنجان افتتاح شد.

تین نیوز

در ششمین روز از هفته دولت ۹ پروژه حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای در زنجان به بهره برداری رسید که مجموع اعتبار این پروژه ها ۱۲۴ میلیارد تومان است که یکی از این پروژه ها، پروژه روکش مقطعی آسفالت محو ترانزیت زنجان - میانه کیلومتر صفر تا ۱۰۶ است.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری زنجان، همچنین آسفالت محور آستاکل درام، لکه گیری مقطعی و روکش محورهای روستایی زرنان، کزیر و محور اسفجین - میرجان به طول ۵.۵ کیلومتر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و لکه گیری مقطعی روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسدآباد - قیاسیه به طول ۱۲ کیلومتر از دیگر پروژه های قابل افتتاح است.

گفتنی است روکش آسفالت و خط کشی محور سلطانیه - قیدار به طول ۵.۵ کیلومتر، افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی دشت آروند، به سازی و احرای روکش آسفالت راه روستایی دالکی به طول سه کیلومتر به سازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی علی آباد معینی به طول ۲ کیلومتر نیز از دیگر پروژه ها است.

همچنین کارخانه آسفالت کندوان پارس با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن در ساعت قابلیت تولید انواع آسفالت های، ماسه آسفالت، بلک بیس، بیندر، توپکا و انواع آسفالت های پلیمری و روکش های حفاظتی را دارد و با افتتاح این کارخانه علاوه بر ایجاد ۷۵ موقعیت شغلی مستقیم و بیش از صدها شغل غیرمستقیم در مدت کمتر از شش ماه یکی از به روزترین سیستم های تولید آسفالت کشور را اجرا کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.