| کد خبر: 260789 |

سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری گروه بنادر دبی در توسعه پایانه کانتینری هند

گروه جهانی بنادر دبی قراردادی را با اداره بندر دیندایال هند برای توسعه و بهره برداری و نگهداری از یک پایانه کانتینری جدید با ظرفیت 2.19 میلیون کانتینر در ساحل غربی هند امضا کرد.

تین نیوز

گروه جهانی بنادر دبی قراردادی را با اداره بندر دیندایال هند برای توسعه و بهره برداری و نگهداری از یک پایانه کانتینری جدید با ظرفیت 2.19 میلیون کانتینر در ساحل غربی هند امضا کرد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، طبق بیانیه صادره از گروه جهانی بنادر دبی (DP World)، این گروه قراردادی را با اداره بندر دیندایال هند برای توسعه و بهره برداری و نگهداری از یک پایانه کانتینری جدید با ظرفیت 2.19 میلیون کانتینر در منطقه کاندلا، گجرات در ساحل غربی هند امضا کرد.

 این طرح شامل ساخت پایانه کانتینری در توناتکرا در نزدیکی بندر دیندایال و با هزینه 510 میلیون دلار است که با مشارکت بخش دولتی و خصوص صورت می گیرد.

گروه جهانی بنادر دبی در حال حاضر 5 پایانه کانتینری با مجموع ظرفیت 6 میلیون کانتینر در هند را مدیریت می کند که با پروژه جدید، مجموع ظرفیت آنها به 8.19 میلیون کانتینر می رسد.

گفتنی است اداره بندر دیندایال در ژانویه گذشته امتیاز توسعه پایانه کانتینری عظیم را به شرکت خصوصی هندوستان اینفرالوگ واگذار کرد که شامل ساخت و بهره برداری و انتقال مالکیت برای مدت 30 سال با امکان تمدید قرارداد به مدت 20 سال دیگر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.