| کد خبر: 260685 |

خط کشتیرانی روسی فسکو؛

افزایش ظرفیت سرویس مستقیم حمل و نقل کانتینری بین روسیه و هند

گروه حمل و نقل روسی FESCO با قرار دادن یک کشتی ملکی کانتینری دیگر، ظرفیت حمل کانتینر خود در مسیر هند و روسیه را ۱۱۰۰ تی ای یو افزایش داد.

تین نیوز

 گروه حمل و نقل روسی FESCO با قرار دادن یک کشتی ملکی کانتینری دیگر، ظرفیت حمل کانتینر خود در مسیر هند و روسیه را ۱۱۰۰ تی ای یو افزایش داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر دانش، فسکو می گوید با این اقدام ترانزیت تایم سرویس FESCO Indian Line (FIL)  بین بنادر اصلی سواحل غربی هند (موندرا و ناواشیوا) و روسیه به ۱۸ روز کاهش می یابد.

 این سرویس مستقیم اکنون یک بار در ماه و در مسیر موندرا، ناواشیوا، نووروسیسک و بالعکس فعالیت می کند و هنگامی که کشتی دوم در این خط قرار گیرد، هر دو هفته یکبار ارائه خواهد شد.

بخش عمده ای از جریان محمولات در این مسیر را محصولات غذایی، سلولزی، مواد پلیمری و سایر کالاها تشکیل می دهند و البته کالاهای خطرناک و محمولات پروژه ای را نیز می توان با استفاده از این سرویس مستقیم حمل کرد.

فسکو همچنین از طریق بندر تجاری ولادی وستوک محموله هایی را به بندر ناواشیوا در سواحل غربی هندوستان حمل می کند.

 آن طور که پیش تر گزارش شده بود، گروه حمل و نقل فسکو با راه اندازی خط FESCO Indian Line از بنادر هند به نووروسیسک از فوریه ۲۰۲۳، جغرافیای خدمات حمل و نقل دریایی کانتینری خود را گسترش داده و براساس بیانیه این گروه مذکور خدمات حمل کانتینر در مسیر نووروسیسک - آمبارلی - ناوا شیوا - موندرا با متوسط ترانزیت تایم ۲۵ روز نیز مقدور است. 

در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در ژوئن ۲۰۲۳، آلمانی ماسلوف، معاون بخش خطی و لجستیک فسکو، گفته بود که پیش بینی میکند که حمل و نقل کانتینری بین روسیه و هند از طریق کانال سوئز به حدود ۹۰ هزار تی ای یو برسد در حالی که در سال ۲۰۲۲، این رقم ۷۶ هزار تی ای یو بود.

افزایش طرفیت و سرعت حمل و نقل دریایی مستقیم کانتینری بین هند و روسیه روز به روز از اهمیت کریدور شمال - جنوب برای دهلی نو و مسکو می کاهد.

خطوط کشتیرانی روسی با همکاری شرکت هایی که دارای کانتینرهای ملکی هستند، اکنون سرویس منظم و مستقیم حمل کانتینر بین بندر جبل علی (دبی-امارات متحده عربی) و بندر نووروسیسک (روسیه) را نیز برقرار کرده اند و مدت ترانزیت تایم در آن مسیر بین ۱۷ الی ۱۹ روز است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.