| کد خبر: 253258 |

سرویس جدید برای اتصال دمام عربستان سعودی به هند و عراق

سازمان بنادر عربستان (موانی) امروز از اضافه شدن بندر ملک عبدالعزیز (دمام) به سرویس کشتیرانی تازه راه اندازی شده هند عربستان سعودی عراق (ISI) توسط فیدر اپراتور سنگاپوری Bengal Tiger Line (BTL) مستقر خبر داد.

تین نیوز

سازمان بنادر عربستان (موانی) امروز از اضافه شدن بندر ملک عبدالعزیز (دمام) به سرویس کشتیرانی تازه راه اندازی شده هند-عربستان سعودی-عراق (ISI) توسط فیدر اپراتور سنگاپوری Bengal Tiger Line  (BTL) مستقر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، این مسیر کشتیرانی جدید با هدف بهبود ترافیک واردات و صادرات، ارتباطات دریایی عربستان سعودی را برای تثبیت جایگاهش به عنوان یک کانون لجستیک جهانی بر مبنای اهداف استراتژی ملی حمل و نقل و لجستیک (NTLS) آن کشور تقویت می کند.

در قالب سرویس ISI، یک کشتی با ظرفیت ۹۲۹ تی ای یو، دمام به بندر موندرای هند و بندر ام القصر عراق متصل می شود.

در مجموع پنج سرویس باری جدید که عربستان سعودی را به ۴۳ مرکز جهانی دیگر مرتبط می کنند، به فهرست خطوط تردد کننده به بندر اسلامی جده، بندر ملک عبدالعزیز و بندر تجاری جبیل از ژانویه ۲۰۲۳ به بعد اضافه شده اند.

بندر دمام که در سواحل خلیج فارس واقع است با زیرساخت های پیشرفته به وسعت ۱۹ کیلومتر مربع در کنار مجموعه ای از قابلیت های لجستیکی یکپارچه، در رتبه چهاردهم در شاخص عملکرد بنادر کانتینری بانک جهانی برای سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.