| کد خبر: 249562 |

ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه بغداد + تصاویر

منابع عراقی شامگاه یکشنبه از ترکیدن لاستیک یکی از چرخ های هواپیمایی که در حال برخاستن به مقصد مدینه منوره در عربستان سعودی بود، خبر دادند.

تین نیوز

منابع عراقی شامگاه یکشنبه از ترکیدن لاستیک یکی از چرخ های هواپیمایی که در حال برخاستن به مقصد مدینه منوره در عربستان سعودی بود، خبر دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه سومریه، یک منبع عراقی از ترکیدگی لاستیک چرخ هواپیمای خطوط هوایی عراق در فرودگاه بین المللی بغداد هنگام برخاستن به مقصد مدینه منوره خبر داد.

بر اساس این گزارش، این منبع افزود که یکی از هواپیماها در باند فرودگاه بغداد به هنگام برخاستن به مقصد مدینه منوره دچار حادثه شد و لاستیک چرخ آن ترکید که منجر به توقف این هواپیما در انتهای باند گردید.

به گفته منبع مذکور، این حادثه منجر شد تا هواپیماهایی که قصد فرود در فرودگاه بغداد را داشتند مدتی در آسمان منتظر بمانند تا تیم تعمیر و نگهداری هواپیمای حادثه دیده را از باند خارج نمایند و امکان فرود فراهم گردد.

مدیریت فرودگاه بغداد نیز در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیدگی ناگهانی لاستیک یکی از چرخ های این هواپیما طی برخاستن به مقصد مدینه منوره منجر شد باند فرودگاه به مدت دو ساعت بسته شود.

در این بیانیه آمده است که درپی این حادثه مسافران به صورت سالم از هواپیما پیاده و تحت نظارت مستقیم «علی جواد کاظم» رئیس فرودگاه به سالن مسافران بازگردانده شدند تا کار تعمیر و نگهداری با سرعت انجام و هواپیمای دیگری به منظور ازسرگیری این پرواز به سمت عربستان سعودی فراهم گردد.

 

ترکیدن لاستیک

ترکیدن لاستیک

ترکیدن لاستیک

ترکیدن لاستیک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.