| کد خبر: 246499 |

ابتکار هواپیمایی اتحاد: هر صندلی اقتصادی = یک درخت حرّا

شرکت هواپیمایی اتحاد در یک اقدام خلاقانه اعلام کرده است که برای هر مهمانی که صندلی اقتصادی (Economy Space) را رزرو می کند، یک درخت حرا یا مانگرو خواهد کاشت.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی اتحاد در یک اقدام خلاقانه اعلام کرده است که برای هر مهمانی که صندلی اقتصادی (Economy Space) را رزرو می کند، یک درخت حرا یا مانگرو خواهد کاشت. 

به گزارش تین نیوز، این شرکت هواپیمایی، پیش از این برنامه «جنگل حرای اتحاد» را برای حفاظت از محیط زیست و حیات وحش راه اندازی کرده که شامل مجموعه ای از جنگل های حرا و دیگر جنگل ها در ابوظبی و سراسر جهان است. اکنون نیز هواپیمایی اتحاد متعهد شده است که از طرف هر مهمانی که در پروازهای اتحاد یک صندلی اقتصادی رزرو کند، یک درخت حرا خواهد کاشت. گفتنی است که این شرکت هواپیمایی، اطمینان می دهد که هر صندلی اقتصادی فروخته شده، بدون تولید کربن خواهد بود. این درختان در جنگل حرای اتحاد و ۱۰ روز پس از رزرو پرواز، کاشته خواهند شد.

هر درخت حرا می تواند مقدار دی اکسید کربن تولیدشده توسط یک پرواز ۸ ساعته را در طول عمر خود جذب کند. به همین دلیل، شرکت هواپیمایی اتحاد قصد دارد، تا سه ماه اول سال ۲۰۲۳ میلادی، ۱۸۲ هزار درخت حرا بکارد. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر تنها یک جنگل حرا در ابوظبی دارد و می خواهد در آینده نزدیک، جنگل های حرا را در همه قاره هایی که در آن ها خدمت ارائه می کند، راه اندازی کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: رسانه قطبنما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.