| کد خبر: 246001 |

افزایش دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی در لندن

سازمان حمل‌ونقل لندن از افزودن ۵۰۰ دوچرخه الکتریکی اشتراکی به شهر خبر داده و مدعی شده است به‌زودی اقدامات بیشتری در راستای مدرن‌سازی تردد سبز و کاهش انتشار گازهای آلاینده اعمال خواهد کرد.

تین نیوز

سازمان حمل‌ونقل لندن از افزودن ۵۰۰ دوچرخه الکتریکی اشتراکی به شهر خبر داده و مدعی شده است به‌زودی اقدامات بیشتری در راستای مدرن‌سازی تردد سبز و کاهش انتشار گازهای آلاینده اعمال خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، پایتخت انگلستان از دوازدهم سپتامبر سال ۲۰۲۲ میزبان ۵۰۰ دستگاه دوچرخه الکتریکی خواهد بود که قرار است در بخش حمل‌ونقل اشتراکی مورد استفاده قرار بگیرد. این اقدام در تحقق هدف مدرن‌سازی حمل‌ونقل عمومی پیاده خواهد شد که مدیران در سال ۲۰۲۰ به توافق در مورد آن رسیدند و بودجه لازم برای تحقق این هدف را نیز مشخص کردند. دوچرخه‌های الکتریکی جدید در بسیاری از ایستگاه‌های سراسر شهر توزیع خواهد شد، با این حال امکان سفر از طریق آن‌ها در تمام ایستگاه‌های سراسر شهر که تعداد آن‌ها به بیش از ۸۰۰ مورد می‌رسد، وجود دارد.

مدیران لندن در نظر دارند نه‌تنها تعداد دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی را افزایش دهند، بلکه به اعمال تغییرات جدیدی در راستای دسترسی راحت‌تر شهروندان به این وسیله‌های نقلیه سبز بپردازند. پیش از این، در یک نظرسنجی انجام شده میان کاربران دوچرخه‌های اشتراکی، بسیاری از شهروندان اهل لندن مدعی شده بودند که برای دسترسی به این وسیله‌های نقلیه باید همه روزه هزینه‌ای دو پوندی صرف کنند، ضمن این‌که شارژ دوچرخه‌ها نیز زمان زیادی طول می‌کشد. علاوه بر این، افراد علاقه‌مند به بهره‌گیری از دوچرخه‌های الکتریکی باید ماهانه هزینه‌ای را برای حق استفاده از این دوچرخه‌ها پرداخت کنند که همین امر مانع از گرایش آن‌ها به تردد از طریق آن‌ها می‌شود.

افزایش دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی در لندن

در این خصوص، مدیران لندن متعهد شده‌اند ایستگاه‌های دوچرخه‌های اشتراکی الکتریکی را در سراسر شهر افزایش دهند تا از این طریق، به بهبود دسترسی مردم به این دوچرخه‌ها و کاهش هزینه‌های آن‌ها کمک کنند. صادق‌خان، شهردار پایتخت انگلستان نیز ادعا کرده است که دسترسی به تردد سبز را برای همه شهروندان امکان‌پذیر خواهد کرد تا از این طریق به ایجاد شهری سبزتر، پاک‌تر و زیست پذیرتر کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.