| کد خبر: 245825 |

اعتصاب بخش حمل و نقل ریلی انگلیس

هزاران راهبر قطار روز شنبه در انگلیس به دلیل حقوق و شرایط کاری دست به اعتصاب زدند که این موضوع مشکلاتی را برای مسافران خطوط ریلی به همراه داشت.

تین نیوز

هزاران راهبر قطار روز شنبه در انگلیس به دلیل حقوق و شرایط کاری دست به اعتصاب زدند که این موضوع مشکلاتی را برای مسافران خطوط ریلی به همراه داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، هزاران راهبر قطار روز شنبه در انگلیس به دلیل حقوق و شرایط کاری دست به اعتصاب زدند.

بر اساس این گزارش، اعتصاب ۲۴ ساعته، خدمات ریلی را در مسیرهای اصلی از جمله بین لندن، اسکاتلند، ولز و همچنین قطارهای شهری اطراف پایتخت متوقف کرد.

این در حالی است که مسافران انگلیسی پیش از این هم شاهد تابستانی پر از هرج و مرج به دلیل لغو پروازها و تأخیرهای طولانی در فرودگاه‌ها و بنادر بوده اند.

اعتصاب شنبه همچنین موجب ایجاد مشکلات برای مسافران و هواداران فوتبال شد که برای دیدن مسابقات به شبکه ریلی متکی هستند.

این در حالی است که سفرهای ریلی در انگلیس هنوز به طور کامل از تأثیرات بیماری همه گیر کرونا خلاصی نیافته است و تعداد سفرهای ریلی که سالانه انجام می‌شود بیش از نیمی از قبل از شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.

همچنین با توجه به اینکه دولت یارانه‌ها را برای کمک به حفظ بنگاه‌ها در طول قرنطینه برداشته است، بسیاری از شرکت‌های ریلی می‌گویند چاره‌ای جز کاهش هزینه‌ها و کارکنان ندارند.

این در حالی است که تداوم بحران اقتصادی در انگلیس، پیش از این کارکنان پستی در این کشور را هم بر آن داشته بود تا اعتصاب گسترده‌ای را برنامه ریزی کنند.

اتحادیه کارگران خدمات ارتباطی انگلیس (CWU) که نماینده منافع کارکنان این صنعت است، اعلام کرد که قریب به ۱۱۵ هزار کارمند خدمات پستی رویال میل انگلیس در بحبوحه تورم بی سابقه در این کشور و با هدف درخواست افزایش حقوق، دست به اعتصاب خواهند زد.

اتحادیه کارگران خدمات ارتباطی انگلیس روز سه شنبه در حساب کاربری توئیتر ضمن اعلام خبر این اعتصاب و به استناد بیانیه خود نوشت که اعتصاب کارکنان خدمات پستی انگلیس در چهار روز ۲۶ و ۳۱ اوت و ۸ و ۹ سپتامبر برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.