| کد خبر: 245069 |

◄ شکایات خود در سفرهای ریلی به خراسان را پیامک کنید

مسافران قطار در این ناحیه ریلی در صورت مشاهده نواقص در خدمت رسانی در سفرهای ریلی شکایات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۱۳۴۵ پیامک کنند.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: مسافران قطار در این ناحیه ریلی در صورت مشاهده نواقص در خدمت رسانی در سفرهای ریلی شکایات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۱۳۴۵ پیامک کنند.

به گزارش تین نیوز، جواد معراجی فر افزود: علاوه بر این شهروندان می توانند نواقص احتمالی خدمت رسانی در کوپه ها و سالنهای قطارهای مسافربری و چگونگی خدمات رسانی پرسنل قطارها را به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این اداره کل از طریق شماره تلفن های ۰۵۱۳۲۰۰۴۱۶۱ – ۰۵۱۳۲۰۰۴۷۱۳ -  ۰۵۱۳۲۰۰۴۲۰۹ منعکس کنند.

وی ادامه داد: شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۵۰۱ نیز به صورت اختصاصی در واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات پذیرای انتقادات مسافران خطوط ریلی ناحیه خراسان است.

مدیر روابط عمومی راه آهن ناحیه خراسان همچنین گفت: شماره ۰۲۱۵۱۴۹ با عنوان صدای مسافر در تهران و به صورت متمرکز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مسافران شبکه ریلی کشور است.

معراجی فر ادامه داد: هم اکنون ۷۹ رام قطار مسافربری در هر شبانه روز در مسیر ریلی مشهد به صورت رفت و برگشت تردد می کنند.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: در حال حاضر نیمی از قطارهای مسافربری شبکه ریلی کشور در مسیرهای منتهی به مشهد در رفت و آمد هستند.

هفته گذشته به دنبال وقوع اتفاقاتی ناشی از قطع برق و تهویه سالنها در قطار مسافربری مشهد - اهواز به تاریخ ۲۱ تیر ماه، شرکت راه‌ آهن با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار به شرکت حمل و نقل مالک قطار مسافربری مذکور تذکر داد.

سال گذشته ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار مسافر در شبکه راه آهن خراسان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با سال قبل از آن (۱۳۹۹)، ۱۲۸ درصد افزایش داشته است.

مطابق آمار سال ۱۳۹۸ و پیش از اعمال شیوه نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، سالانه ۱۴ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا می شدند.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.