| کد خبر: 209136 |

نتانیاهو پروازها از مبدأ آمریکا به سرزمینهای اشغالی را لغو کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور توقف تمام پروازها از مبدأ آمریکا به سرزمینهای اشغالی و همچنین تمام پروازهای تجاری را صادر کرد.

تین نیوز

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور توقف تمام پروازها از مبدأ آمریکا به سرزمینهای اشغالی و همچنین تمام پروازهای تجاری را صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به پیامدهای قانونی ناشی از ناتوانی این رژیم در اجرای محدودیتهای لازم برای قرنطینه اجباری ۱۴ روزه مسافران ورودی، تمام پروازها به مقصد سرزمینهای اشغالی را لغو کرد.

نتانیاهو همچنین دستور توقف تمام پروازها «از مبدأ آمریکا و سایر پروازهای تجاری» به سرزمینهای اشغالی را صادر کرد.

طبق بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، پروازهایی که در حال حاضر عازم سرزمینهای اشغالی هستند، اجازه فرود خواهند یافت، اما هیچگونه پرواز جدیدی امکان فرود نخواهد داشت تا زمانی که برای مسافران ورودی ترتیبات لازم جهت قرنطینه ۱۴ روزه فراهم شود.

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته مدعی شد هر کشوری که به دلایل غیرموجه از پذیرش اتباعی که به آنها ارجاع داده می‌شود، امتناع کند؛ با تحریم و محدودیت روادید مواجه خواهد شد.

وی در این حکم مدعی شد: «کشورهایی که از پذیرش شهروندان خود در دوران همه‌گیری ویروس جدید کرونا (کووید -۱۹) امتناع می‌کنند، به لحاظ بهداشتی خطرات غیرقابل پذیرشی را برای مردم آمریکا به وجود می‌آورند».

به زعم ترامپ، این کشورها مسئول پذیرش اتباعی هستند که به نوعی قوانین آمریکا را نقض می‌کنند.

وی همچنین اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا باید در سریعترین زمان ممکن (۷ روز پس از دریافت اطلاعیه از وزیر امنیت داخلی)، برای تصویب و اجرای طرحی جهت اعمال تحریم روادید طبق بند ۲۴۳ قانون مهاجرت و تابعیت عمل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.