| کد خبر: 201541 |

حمله جدید تحریمی آمریکا به بخش حمل‌ونقل دریایی و هوایی ایران

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: «کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد یافت.»

تین نیوز

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک فرد، 5 نهاد و دو کشتی مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

به گزارش تین نیوز، در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، «عبدالحسین خدری» به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست تحریم قرار گرفته است. 

آمریکا همچنین شرکت‌های «خدمات هوایی گیت‌ویک»، مستقر در امارات، «خدمات هوایی گومی»، مستقر در چین و شرکت «گردشگری و مسافرتی جهان دستینیشنز»، مستقر در دبی را به بهانه ارتباط با شرکت هواپیمایی «ماهان‌ایر» در فهرست تحریم قرار داده است. 

 شرکت کشتی‌رانی «خدری جهان دریا»، مستقر در تهران و «راه ابریشم دریایی خدری جهان‌دریا»، مستقر در عمان دو شرکت دیگر هستند که به اتهام ارتباط با آقای خدری تحریم شده‌اند. 

به علاوه دو کشتی تحت پرچم ایران به نام‌های «ژنو ۱۱» و «ژنو ۱۲» نیز به اتهام ارتباط با شرکت خدری جهان‌دریا تحریم شده‌اند.  

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: «کارزار فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد یافت.»

با آنکه دولت ترامپ حتی تلاش کرده قوانینی برای سخت‌تر کردن واردات مواد غذایی و دارویی به ایران وضع کند، پامپئو امروز  مدعی شده که هدف تحریم‌ها مردم ایران نیست. 

«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا هم در بیانیه‌ای امروز مدعی شده ایران از صنایع هوایی و کشتی‌رانی برای انتقال تسلیحات به سوریه و یمن استفاده می‌کند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.