بازدید سایت : ۱۴۵۲۷۸
| کد خبر ۲۷۴۱۴۱
کپی شد

جزییات احداث فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌ های فتح و باغستان

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با بزرگراه باغستان، در صورت رفع به موقع معارضین امسال به اتمام می‌رسد.

تین نیوز |

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با بزرگراه باغستان، در صورت رفع به موقع معارضین امسال به اتمام می رسد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  درباره آخرین وضعیت احداث فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح (شهید متوسلیان) با بزرگراه باغستان، این پروژه را شامل احداث یک پل چپ گرد با جهت ترافیکی جنوب به غرب عنوان و خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پل جهتی ضمن کاهش پیمایش های اضافی به میزان 4 کیلومتر، زمینه ساز کاهش بار ترافیک در بزرگراه فتح خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای پل جنوب به غرب تقاطع بزرگراه های فتح-باغستان از اواخر سال گذشته آغاز شده، یادآور شد: این پل دارای عرشه فلزی به طول 155 متر (670 متر با احتساب شیبراهه) و عرض 6.5 متر شامل یک خط عبوری و یک مسیر پیاده رو بوده و عملیات احداث 4 پایه و 2 کوله آن در مقاطع فاقد معارض در حال پیگیری است.

صداقتی لوله گاز، تیرهای برق فشارقوی 20 کیلوولت و دیوار برگشتی پل راه آهن را از معارضین شناسایی شده این پروژه دانست و ابراز امیدواری کرد این پل راهگشای ترافیکی در صورت رفع به موقع معارضین، تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
گفتنی است، فاز نخست پروژه عمرانی احداث «تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های فتح و باغستان»، بهمن ماه سال گذشته با هدف حذف دوربرگردان همسطح این محدوده به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • علی رضا آبی پاسخ

    سلام.
    واقعا خسته نباشید.خیلی زحمت میکشید.خسته نشین با این همه کار.

  • ناشناس پاسخ

    کاش فکری هم بابت تعریف زیرگذر ایران خودرو و اتوبان کنند.

  • مصطفی پاسخ

    سلام آقا چرا کار تعطیل شد ای کاش اصلا شروع به کار نمیکردید حداقل یکم دیوار آتش نشانی عقب نشینی کنید راه بازبشه ترافیک سنگین تر شده

  • مصطفی پاسخ

    یه روزی بعدازظهر درست میشه

  • اکبر پاسخ

    اولین پایه پل از سمت باغستان اینقدر راه را باریک کرده که ترافیک دوچندان شده از سمت باغستان به ورودی شرق فتح
    در ساعات اولیه صبح و غروب که افتضاح شده

  • ناشناس پاسخ

    بزرگراه فتح از سمت تهران ترافیکش روانتر شد اما از سمت باغستان ترافیکش 10برابر شد اصلا پل نیازی نبود بزنن یارو مگه اوسگوله از شهریار بلندشه بیاد تهران بره کرج از شهریار از جاده ده بهار میره دیگه هزینه الکی ترافیک10برابری وقت مردم حدر دادن واقعا سواد ندارن اینابخاطر پول کلان خوردن تز دادن

  • ناشناس پاسخ

    این پل، تاثیر خاصی در بار ترافیکی منطقه ایجاد نخواهد کرد. هر کدام از شهرکها، مسیری به سمت سمت فتح غرب دارن اصولاً نیازی به این پل ندارن
    ساخت پل در این منطقه نامعقول

  • نادر پاسخ

    سلام شهرک فرارت شهریار معبر اصلی و ترافیکی شهرستان های926 پرند و رباط کریم و شهریار و کرج میباشد و بعلت نبود تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر بکه ترافیک سنگین بوجود میاد و همچنین دور برگردان انتهای فرارت در بدترین نقطعه احداث شده و با توجه به سرعت ساخت و ساز و افزایش جمعیت هر روز ترافیک بدتر و سنگین تر میشود لطفا باتوجه به اینکه شورا در این خصوص هیچ اقدامی نمیکند تا وخیم تر نشدن و بدتر نشدن مشکلات ترافیکی رسیدگی کنید