| کد خبر: 132473 |

آغاز کنفرانس و نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی آتن

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از آغاز به کار چهارمین کنفرانس بین المللی گردشگری دریایی آتن یونان با حضور نمایندگانی از کشورهای پیشرو در زمینه توریسم دریایی خبر داد.

تین نیوز
مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از آغاز به کار چهارمین کنفرانس بین المللی گردشگری دریایی آتن یونان با حضور نمایندگانی از کشورهای پیشرو در زمینه توریسم دریایی خبر داد.

 

عبدالرضا مهاجری نژاد در گفتگو با خبرنگار مانا بیان کرد: چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی روز گذشته در آتن یونان آغاز به کار کرد.
 

مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بر اهمیت این کنفرانس در توسعه گردشگری دریایی جهان تاکید کرد.


این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: این کنفرانس و نمایشگاه بین المللی در زمینه گردشگری دریایی با دو محوریت استراتژی رشد و توسعه صنعت گردشگری دریایی در شرق مدیترانه و نیز نیازهای رشد کشتی های کروز برگزار می شود.


وی اظهار داشت: بنابراین با توجه به سیاست های دولت در زمینه توسعه گردشگری دریایی در کشور، نمایندگان جمهوری اسلامی ایران جهت کسب تجارب در این زمینه و نیز بازاریابی به منظور جذب کشتی های کروز به آبهای ساحلی و جزایر ایران در این کنفرانس حضور یافته اند.


به گفته مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ، در این کنفرانس بین المللی نمایندگانی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز سازمان بنادر و دریانوردی حضور یافته اند.


مهاجری نژاد در ادامه گفته های خود در خصوص کنفرانس مذکور همچنین از حضور دفتر خدمات مسافرتی مارکوپولو در این کنفرانس بین المللی جهت رایزنی برای فعالیت در زمینه جذب گردشگران خارجی به کشور از طریق کشتی های کروز خبر داد.


این مقام مسئول درسازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: فردا نیز در پایان کنفرانس، نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی برگزار خواهد شد.


وی یادآور شد: در این نمایشگاه بزرگترین شرکت های لندکروزدنیا جهت بازاریابی حضور دارند که یک رخداد بزرگ سالیانه در زمینه گردشگری دریایی محسوب می شود.


مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، اذعان داشت: کنفرانس و نمایشگاه بین المللی گردشگری دریایی با حمایت وزارت گردشگری یونان، وزارت امور دریایی یونان، اتاق بازرگانی یونان، انجمن بندری کروز مدیترانه، شرکت های کشتیرانی مسافری یونان، اتحادیه مالکین کروز یونان، اعضای جامعه دفاتر خدمات مسافرتی یونان و جمواع مالکین حرفه ای کشتی های کروز این کشور برگزار می شود.


وی در ادامه گفته های خود از تهیه پکیج راه اندازی تور توریسم دریایی توسط کشتی کروز سانی در آبهای خلیج فارس خبر داد و گفت: بر این اساس قرار است کشتی سانی در مسیر نوار ساحلی از بندر چابهار تا بندر امام خمینی در استان خوزستان به گردشگران سرویس دهی کند.


مهاجری نژاد خاطرنشان کرد: با ابلاغ این پکیج گشت دریایی در خلیج فارس و دریای عمان به دفاتر خدمات مسافرتی سراسر کشور، تبلیغات از سوی این دفاتر برای شروع به کار این خط گردشگری دریایی آغاز شده است.


به گفته این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، با راه اندازی این خط گردشگری دریایی شاهد آغاز تحولی بزرگ در زمینه توریسم دریایی کشور هستیم.


وی اظهار داشت: از سوی دیگر افزایش ورود کشتی های کروز خارجی به آبهای ایران نیز می تواند زمینه ساز رونق هر چه بیشتر توریسم دریایی در آبهای جنوبی کشور باشد.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.