| کد خبر: 248515 |

◄ تابستان سرد؛ گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در 6 ماهه اول 1401

گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در 6 ماهه اول سال 1401 از سوی گروه مطالعات سیاست گذاری و پایش فضای کسب و کار انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته منتشر شد.

تین نیوز

گزارش عملکرد حمل و نقل ریلی در 6 ماهه اول سال 1401 از سوی گروه مطالعات سیاست گذاری و پایش فضای کسب و کار انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که در مقدمه این گزارش آمده است، گزارش مذکور شاخص های مهم این صنعت را در بازه های 6 ماهه و سه ماهه اول سال1401 با دوره های گذشته مقایسه می کند.

در مقدمه این گزارش همچنین اظهار امیدواری شده که با افزایش دقت و جامعیت تصمیمات مدیران برمبنای آمار و اطلاعات به روز، صنعت حمل و نقل ریلی شاهد بهبود و پیشرفت باشد.

در گزارش ذکر شده، شاخص ها در سه بخش باری، مسافری و نیروی کشش مورد بررسی قرار گرفته است.

در این گزارش در بخش های باری و مسافری روند تغییرات مهم این بخش در 6 ماهه اول سال 1401 در مقایسه با مدت مشابه در سه سال گذشته، متوسط بهره وری ماهیانه واگن های باری و مسافری در 6  ماهه اول سال 1401 و مقایسه آن با مدت مشابه سه سال گذشته، سرعت بازرگانی واگن های باری و مسافری در 6 ماهه اول سال1401 و مقایسه آن با مدت مشابه سه سال گذشته، متوسط بهره وری ماهیانه واگن های باری و مسافری در چهار فصل اخیر آن با مدت مشابه سه سال گذشته و روند تغییرات شاخص های مهم بخش باری، مسافری در چهار فصل اخیر بررسی شده است.

همچنین در بخش نیروی کشش روند تغییرات شاخص های مهم بخش نیروی کشش در 6 ماهه اول سال1401 و مقایسه آن با مدت مشابه سه سال گذشته، درصد آماده به کاری لکوموتیوها در 6 ماهه اول سال 1401 و مقایسه آن با مدت مشابه سه سال گذشته، روند تغییرات شاخص های مهم بخش نیروی کشش در چهار فصل اخیر و درصد آماده به کاری لکوموتیوها در چهار فصل اخیر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

برای دریافت فایل کامل این گزارش روی عبارت اینجا کلیک کنید.

downloadFile
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دانیالی 0 0


    باسلام ، سه شاخص مورد استفاده در حوزه لکوموتیو ( تعداد لکوموتیو در سرویس ، تعداد کل لکوموتیو و درصد آماده بکاری لکوموتیوها) همگی وضعیت تعمیر و نگهداری را نشان می دهند ولی وضعیت بهره برداری از لکوموتیو ها را خیر. در حالیکه ضریب بهره برداری از لکوموتیو ها یکی از شاخص ها مهم در حمل بار می باشد. بنابراین پیشنهاد می گردد که همچون واگن باری نسبت تن کیلومتر حمل شده بر لکوموتیو معادل ، سرعت متوسط هم جزء شاخص های حوزه لکوموتیو آورده شود.