| کد خبر: 270554 |

◄ افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟

حالا با این اتلاف بیت المال که در سایه بی توجهی و عدم نظارت های دقیق صورت گرفته، آقای وزیر راه، حراست، گزینش و مدیران غیر بومی بندر امام خمینی باید پاسخگو باشند که چگونه می شود چنین ارقام نجومی از صندوق و خزانه دولت غیب شود ولی کسی متوجه نشده است؟

تین نیوز

ساعاتی پیش مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از کشف اختلاس یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام و شناسایی فرد خاطی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس جزئیاتی که رسانه های رسمی از این اختلاس منتشر کرده اند ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر استان خوزستان گفته است: اوایل فروردین امسال واحدهای ذی ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سوء استفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی می شوند و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آنها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی قرار گرفتند و حساب آنها مسدود شد و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

مطلب پربازدید و جنجالی امروز را بخوانید:

 

◄ درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!

وی تصریح کرده: در جریان این برداشت غیرقانونی که در ماه های پایانی سال گذشته انجام شده است، هماهنگی های لازم با دستگاه های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته، همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم در این مورد با تاکید بر این که فرد متخلف به عنوان مسئول حوزه پرداخت مجتمع بندری امام خمینی(ره) مبالغی را به حساب های ثالث واریز کرده، نوشته است: مبلغ واریزی به حساب های ثالث تاکنون مشخص نیست. طبق اظهارات یکی از مدیران بندر امام مبلغ اعلام شده در برخی رسانه ها در خصوص اختلاس حدود 2 میلیون دلاری (حدود 120 میلیارد تومان) مورد تأیید نیست.

با این وجود در شبکه های اجتماعی مطلبی منتشر و طی آن ضمن تایید اختلاس 2 میلیون دلاری، عنوان شده فرد متخلف به همراه خانواده اش به خارج از کشور گریخته است.

در این مطلب آمده است:

بنابه گزارش های واصله طی روزهای گذشته کارمندی که مسئولیت صدور چک حسابداری بندرامام خمینی، را برعهده داشته، با برداشت ۱۲۰ میلیارد تومان معادل ۲ میلیون دلار از حساب این بندر، خود و خانواده اش از کشور متواری و به کانادا رفته اند!!

 

گفته می شود حسابدار مختلس و فراری به کشور کانادا که آرش اشتری نام دارد خانواده اش را در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ به کانادا اعزام می کند و خودش نیز با فرصت ایجاد شده در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ از کشور متواری و به کانادا می رود.

در بررسی های انجام شده معلوم می شود که احتمالا نامبرده این مبلغ را با تبدیل به ارز مجازی از کشور خارج نموده است.

بنابه گزارش موثق، این اختلاس باتوجه به اینکه " توکن "امور مالی حسابداری بندر امام خمینی در اختیار وی برای پرداخت های مالی به اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است صورت گرفته و با عدم حضور وی در پایان تعطیلات نوروزی در محل کارش، موضوع اختلاس و برداشت غیرقانونی وجوه از حساب های بندر برملا می شود!

گفتنی است همسر این فرد مختلس به نام آزاده شیروانی نیز که مدیر شرکت سرمایه گذاری " شکر نوین " بوده است نیز قبل از شوهرش در بهمن ماه ۱۴۰۲ کشور را ترک نموده است.

گویا مسئولان بندر امام خمینی درصدد طرح شکایتی از فرد مختلس در مراجع قضایی منطقه می باشند.

اینکه فرد مختلس همدست و یا همدستانی نیز داشته اند باید در تحقیقات قضایی مشخص شود.

حالا با این اتلاف بیت المال که در سایه بی توجهی و عدم نظارت های دقیق صورت گرفته، آقای وزیر راه، مدیرعامل سازمان بنادر، حراست، گزینش و مدیران غیر بومی بندر امام خمینی باید پاسخگو باشند که چگونه می شود چنین ارقام نجومی از صندوق و خزانه دولت غیب شود ولی کسی متوجه نشده است؟ با افتضاحی که به بار آمده چه کسانی مسئول هستند که خسارت وارده به بیت المال دولت و مردم راجبران نمایند؟!!

خوانندگان گرامی درخواست داریم نظرات خود را پیرامون این موضوع در ذیل مطلب بیان نمایند. ضمنا امید است سازمان بنادر و سایر مسئولان نسبت به شفاف سازی موضوع اقدام نمایند. تین نیوز نیز وظیفه خود می داند که نسبت به این موضوع پیگیر باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد عیقرلو 4 14

    با دورد باعث تاسف است
    اما حجم امورمالی در بندر امام ره بسیار بالاست وکنترل این ان بسیار سخت است گناه دیگران به پای دیگران ننویسیم

    • نانی 9 1

      اگه نمیتونن ،به عهده نگیرن ، نه اینکه سرودست میشکنن برای مقام

    • نانی 6 0

      کل کشور برای هرجایی که نیاز باشه پولشویی میکنه ، ما همه سرکاریم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • نآشناس 4 3

    هردم از این باغ بری تازه تر وسنگیتر می رسد
    وای بر حال ایران ،چه خببببره !!!!

    • اَلِکس 0 0

      افغانیستان ما بدتر می‌باشد 😭😭😭

  • ناشناس 6 6

    وقتی دکتر مهندسای مکتب نرفته وکارنابلد میان پستهای حساس ‌‌‌‌‌وبدست میگیرن نتیجش همین میشه

  • ناشناس 4 0

    بادرود و خسته نباشی دلاور

    عجب کشفی کرده

  • رستگاری 4 0

    اخه بار اول نیست بگم حالا شده دیگه عیبی نداره همه دارن کم کم میرن شغل اختلاس پیدا کنن که یک شبه برسی اون جا دل می خواد

  • ناشناس 5 1

    در راستایی حمایت اجتماعی از مردم شهر بندرامام فقط برای یک مینی بوس جهت ایاب وذهاب تیم ورزشی یکماه التماس کردیم آخرش گفتند بوجه نداریم.
    ولی جهت اختلاس حساب ها باز است....
    بامسولین مربوط از بالا تا پایین بایید به شدت برخوردگردد تا درس عبرت شوند

  • اسکای 9 4

    نوش جان آقا آرش خوشبگذره

    • ناشناس 1 0

      فیلم بانی و کلاید را ببینید

  • ناشناس 13 2

    طبق اطلاعات بدست آمده این فرد حسب درخواست حراست بندر در این پست گمارده شده، و متاسفانه دخالتهای حراست بندر و گماشتن افراد نزدیک به خود باعث این فضاخت شده است

    • ناشناس 0 7

      و اما برعکس بوده قضیه، آقای ثابتی رییس امور مالی با اصرار اشتری را در این جایگاه قرار داد و حراست مخالف بوده است.

  • ناشناس 6 0

    کانادا مامن مسئولین نظام ....
    پسر قالیباف فعلا نتونسته بره !!!

  • نانی 4 0

    مدیر جان قول دادی مبلغ برگردانده بشه ها ، قول دادی ها، راستی تو مگه مسئولش نبودی ؟ حالا باید بگی متوجه شدیم ؟ نوشدارو پس از مرگ سهراب ؟ بنظرم تو ادم خوبی هستی ولی نمیتونی وسط این گرگها کار کنی ، لطفا استعفا بده تا مقداری از عصبانیت ملت کاسته بشه ولی مردم رو ساده لوح فرض نفرما ، ممنونت میشیم .

  • مهران 7 0

    سلام و عرض ادب

    اول اینکه اگر ذره ای وجدان در وجود آقای صفایی باشد همین الان باید استعفا کند ولی خیالتان راحت استعفایی در کار نیست

    دوم اینکه اینقدر بندر امام بی صاحب است در این حوزه هم شک نکنید

    ولی این وسط از آب گل آلود ، ماهی بی منطق مدیر غیر بومی را گرفتن هم غیر منضفانه است
    همه اتمسفر بندر امام را میشناسند ، اتفاقا تمام مشکل بندر امام مقامات بومی هستند که قصد دارند ثروت بندر را به توبره بکشند

    • سیامک 8 2

      البته ما که اینجا زندگی میکنیم متوجه نمیشیم منظورتون از بومی و غیر بومی چیه،مدیرکل بندر گرگانیه،معاون مالی بوشهریه،اون یکی معاون مال کهگیلویه ست همین پسری که پولا رو برده ترک قشقاییه،یه معاون دیگه لرستانیه،حراست هم همینطور،منظورتون از بومی هایی که میخوان ثروت رو به توبره بکشن چیه؟؟بد نیست با اطلاع صحبت کنید تو استانی که استاندارش مشهدیه و تمام مدیرانش رو غیربومی انتخاب میکنه ولی شعار مدیربومی میده بایدم امثال شما آدرس غلط به مخاطب بدن،تو کدوم شهر و استان میزارن خوزستانیا پست های حساس رو دست بگیرن؟؟من نمیدونم شما کارت چیه و قصدت ازین دروغگویی چیه ولی تو همین بندرامام ره تقریبا بیشتر پتروشیمی ها مدیران غیربومی پروازی دارن یکم حیا هم خوب چیزیه

    • آبتین 11 3

      جناب صفایی همین تابستان گذشته با اصرار فراوان و علی رغم رضایت استاندار جناب گرایلو رو منصوب کردین بارها بشما اعلام شد ایشان درسطح چنین مسولیتی نیست منتها شما و معاون همه کارت جناب اسلامی با رایزنی های فشرده با جناب مخبر اقای گرایلو رو منصوب کردین یادتونه ؟؟حالا جوابگو باشید که چطور یه کارمند میتونه ۱۲۰ میلیارد پول رو بزنه به حساب صرافی انلاین و تتر بخره و به ریش ملت بخنده،بعد مدیرکل شما میگه ما حسابها رو مسدود کردیم جهت اطلاع بگم ایشون ۱۰۰ ساعت اضافه کاری طلب داشتن که اونو مسدود کردین وگرنه دومیلیون دلار که رفت ونکوور و دیگه برنمیگرده،برای اطلاع مخاطبین هم بگم ایشون وامهایی که بدهکار بوده رو هم تسویه کرده و الحمدالله بدهکار دولت نیست و با وجدان آسوده رفته،فقط یه مرد پیدا میشه از حراست بپرسه این مدت چه کردی آقای موسیوند؟جناب خلفی بازرس ویژه مدیرعامل شما کجایی؟هرچند باز معتقدم مدال افتخار رو باید گردن جناب صفایی و اسلامی انداخت که تمام انتصابات با نظر مستقیم شون صورت گرفت

    • ناشناس 1 0

      آبتین عزیز. بیت المال دست این دو نفر نبوده که برچسب اختلاس میزنند به ایشان.

  • محمد 1 1

    چقدر ما بدبخت و کانادا خوشبخت هست

  • علی 6 1

    این حرف ناروا را بندازید دور که هی میگید مدیران غیر بومی؛ مگر مدیر بومی میخاد چکار کنه
    اصل ماجرا دنبال بشه که چرا این همه اختلاس در کشور زیاد شده

  • ناشناس 3 1

    هیچ ایرانی درست و حسابی کانادا نمیره فقط مشتی خلافکار جانی و دزد میروند

  • بی نام 3 2

    تا حالا اکثرا مسئولان اختلاس کردن حالا یه کارمند مبلغ ناچیز ۱۲۰ میلیارد ورداشته ،نوش جونش ،

    • ناشناس 1 0

      الکی برچسب اختلاس بهش زدند تا بتونند از قدرت استفاده کنند. بودجه عمومی یا بیت المال دست ایشان نبوده که میگید اختلاس!!!!!

  • 1223 2 0

    اصلا چیز عجیبی نیست

  • شهروند 5 0

    این اقا اختلاس کرد و رفت اما اون‌وزیر و حراست و ... که اسم بردی همچنان ادامه میدن

  • رحمان 4 0

    تیتر مطلب سوء‌استفاده از چنین موضوعی است،اخه چه ربطی به بومی و غیر بومی‌داره،خودم بومی شهرم ولله پاک تر از مدیر کنونی کسی را تا به حال ندیده بودم البته مدیران بومی و زیر مجموعه بزرگترین مافیا را در بندر بوجود آورده اند

  • ناشناس 4 0

    متأسفانه بزرگترین مافیا توسط مدیران بومی قبلی بوجود آمده تا جایی که حراست و گارد بندر خانوادگی اداره میشود و در هر قسمتی افرادی را از نزدیکان خود را به کار گمارده اند

  • ناشناس 0 1

    چرا ای سازمان بنادر این همه ی نیروی پاک دست را تشویق و اطلاع رسانی نمیکنی فقط بلد هستید دزدان را اطلاع رسانی کنید.

  • خلیل 1 0

    آقای وزیر کار برای چند درصد اضافه حقوق زمین و زمان ...

  • ناصر 4 1

    نوش جونش فقط برا کارگرا زره زره حقوقشون می‌برند بالا به فکر کارگرای بندر امام نیستند بزار ببره

  • احمد 5 2

    با سلام،
    موضوعی که مهم تر از مدیر بومی و غیر بومی است بحث کارآمد بودن یک مدیر است،اقای گرایلو با وجود اینکه انسان شریفی هستند به هیچ وجه در حد و اندازه مدیریت بندری مهم و عظیمی همچون بندرامام نیس... ایشان حتی در منصب معاونت هم مشکلات فراوانی داشتند.... و به اصرار شدید جلیل اسلامی این منصب را به عهده گرفته و حتی خانواده خود را به خوزستان نیاورده.... مدیری که حتی قبول نمیکنه خانواده خود را به خوزستان بیاره چرا باید سر همچین منصبی بشینه؟
    دوستانی که معتقدند مدیریت ربطی در ماجرا ندارد فکر کنم اصلا موضوع را متوجه نشدند.. استفاده از توکن یعنی دقیقا استفاده از حق امضای مدیر ذیحساب و معاونت اداری مالی ... پس ۱۰۰٪‌ کوتاهی از مدیریت بوده که همچین فاجعه ای رخ داده...‌تا بیشتر از این آبرو ریزی برای سازمان بنادر و بندر امام خمینی اتفاق نیوفتاده ایشان باید استعفا دهند و جای خود را به مدیری لایق تر و مقتدر با سابقه و دارای روابط قوی در سطح استان بدهند....‌اقای صفایی مدیرعامل محترم لطفا بجای بهانه گیری راجب اینکه بندرامام را باید فردی متخصص در امر بندری دریایی مدیریت کند به فکر این باشید که مدیر بعدی مدیری قوی.خوزستانی،مقتدر و متخصص در امر مدیریتی باشد

    • ح ن 3 0

      سلام دوست عزیز شما درست می‌فرمایید ولی دست سازمان در مورد انتخاب مدیر کل بنادر خوزستان بسته بود آیا میدانید چرا مهندس آقایی را شبانه برداشتند همش بر میگردد به استانداری خوزستان میدانید چه مهندسان لایق بومی و غیر بومی پیشنهاد شد تمامشان را استانداری رد می‌کرد که دست آخر تا پیدا کردن نفری که هم از بدنه سازمان باشد و تجربه دریایی داشته باشد و مهمتر از همه استانداری تایید کنند مجبور شدن که آقای مهندس اسلامی را که با تمام مشغله های کاری آن هم در معاونت بندری سازمان بنادر و هیئت عامل که خود کار بسیار حساس و پر دغدغه و پر مشغله میباشد را موقتا سرپرست بندر امام بگذارند و در هفته 2الی3 در بندرامام بودند و بعد گذشت چند ماه کش و قوس و معرفی نفرات و تایید نشدن تا اینکه بلاجبار مهندس گرایلو با تمام حرف و حدیث ها تاییدیه استانداری را گرفتند اگر این طور نمیشد سازمان باید به تحمیل مدیرکل از بیرون بدنه که استانداری معرفی میکرد که هیچ تجربه و تخصصی هم در این سمت‌ها نداشت تن می دادند دوستان دقیقاً بین بد وبدتر بود که آقای صفایی و اسلامی اینکار را کردند خواهشاً دوستانی که از همکاران اداره بندر هستند ندانسته قضاوت نکنیم در ثانی الان مشکل مدیر کل نیست مشکل معاونت مالی و مدیر مالی اصل کار مهمتر از همه که خیلی کم رنگ اعلام شده مدیرکل حراست سازمان و حراست اداره بندر هستند که به فرسایش آنها این کارشناس قردادی به سمت کارشناس مسئولی ارتقاء و با پافشاری آن اداره کل و در نهایت تایید خودشان به آن سمت حساس گمارده شد با اعتماد بیش از حد معاونت و مدیر مالی توکن را به آقای اشتری که خود بزرگترین تخلف و مقصر این ماجرا بعد از حراست میباشد حال باید از این اداره کل و معاونش جواب خواست نه شخص دیگری والسلام.
      التماس تفکر

    • رها 0 0

      شما دوست گرامی بجای آدرس غلط دادن به مردم از همه جا بی خبر و ماله کشی بر گندی که شخص اسلامی و صفایی زدن اسم استانداری رو نبر،بلکه اقای محراب گزینه های مطرح شده توسط اسلامی رو کاملا رد کرد ازجمله خسرو سرایی و خود اقای گرایلو رو هم نپذیرفتن که صفایی و اسلامی با رایزنی با مخبر ایشون رو تحمیل کردن اتفاقا محراب بشدت رو گزینه بومی نظر داشت و اصلا جناب گرایلو رو به حضور نپذیرفت دقیقا جمله صفایی این بود که ما گزینه ملی میاریم برای بندرامام و خیالتون راحت باشه استانداری نقشی در برکناری آقایی نداشت و این بازی اسلامی بود اینکه جناب آقایی از مدیران اصلاح طلب بود و حاضر نشد با مدیران ارزشی تعامل کنه زمینه تخریبش رو فراهم کرد‌وقتی شما جلسات شورای اداری رو شرکت نکنی معلومه استاندار شمارو نمیخواد آدرس غلط ندین به مردم،صفایی و اسلامی بازیگران قهاری بودن و هستن نزارید از فسادهای مالی شون واستون بگم بزارید خوزستان نفس بکشه شماها اول اسم و رسمتون رو بگید تا واستون با سند بگم کی چکاره ست

  • علیرضا..ب 6 1

    برا یه اداره به ای بزرگی ومهم هيچی نبرده..برو حالشو ببر پسر.....نووووووش

  • امیر 2 1

    باید مقامات مسول و مربوطه به شدت مجازات شوند. ناگفته نماند سیاست های غلط حکومت که با برخی کشورها مثل کانادا قطع رابطه کرده باعث شده دسترسی به این خائنین ناممکن شود.

  • ناشناس 1 0

    وقتی حراست دارای پرونده تخلف مالی(اختلاسو...) در دادگاه استان درحال رسیدگی بوده، ولی به لطف پشتیبانان در مسند تایید صلاحیت میلی افراد می باشد، باید به حال سیستم گریه کرد.

  • علی 1 1

    این هم مثل بقیه دیگه نه پول نه خودش بر نمیگرده ،همه میدونیم که اینا کسانی هستن که از خوده دولت ها هستن و این‌چنین مملکت را غارت و میدزدند بنام اختلاس

  • مجتبی 2 0

    با درود. کسایی که با آقای گرایلو همکار بودن می‌دونن که اهل دزدی و هیچ زد و بندی نیست یه عمر با خونوادش استان خوزستان بود حتماً یادتون هست که چون اهل هیچ زد و بندی نبود چه بلاهایی سرش اومد بندریهای خوزستان,اینم بگم دنبال مافیای بندرتون باشین

  • صادق 0 2

    🔴قابل توجه کارشناسان و مسولین سازمان بازرسی و بازرسی وزارت راه و نهادهای نظارتی 🔴
    🔴در جریان اختلاس اتفاق افتاده امور مالی سازمان متهم ردیف اول هست هم حمایت ایشان در انتصاب غیرقانونی اسعدی ( همشهری بوشهری ) به معاونت اداری و مالی و هم حمایت از ثابتی مدیر مالی و عدم نظارت موثر
    نامبرده ( پارسی نیا ) هم اکنون در بنادر خوزستان مستقر و بدنبال جمع و جور کردن موضوع اختلاس است ایشان منابع نقدی بی شماری در اختیار دارد که این منابع از محل مابه تفاوت تبدیل و تسعیر ارز ( درآمد ارزی سازمان ) و پول هایی که از حساب های سپرده در سازمان بنادر در بانک ها بلوکه و ماهانه سود آن را در راههای مختلف جهت حفظ خود و صفایی بکار می گیرد دقیقا الان علت حضور در بندر امام بهمین خاطر است . حواستان کاملا باشد
    ضمنا حتما حساب اعلام شده ( سپرده ) در سازمان و موضوعات و ریخت پاش های ایشان در پاداش ها به مدیران ‌و … و پرداخت به برخی اشخاص بررسی شود 🔴

  • ناشناس 2 0

    درود،آقای گرایلو لااقل واسه بندری های استان خوزستان شناخته شده می‌باشد بیست سال بیشتر کل زندگیش این استان بوده،آقای گرایلو بخاطر درست بودنش چه بلاهایی که سرش اومد لااقل انصاف و انسان باشید بهش تهمت نزنید

  • حسن 2 0

    مشکل از حراست بندر که بصورت فامیلی و باندی داره اداره میشه و بجای رسیدگی به امور نظارت بیشتر بفکر دادن پست و یا حفظ موقعیت اعوان و انصار خودشه
    رئیس حراست و سی نفر از پرسنل که پرونده باز تو دادگستری بابت تخلف ۳۵ میلیارد تو مانی دارن و بعضی از اونها در پستشون هستن مثل مدیرکل سابق ( مدیر کل امور بندری سازمان) رئیس اداره پشتیبانی، مسئول بازرسی و نظارت عملکرد بندر و … چه انتظاری دارید، جلو فساد گرفته بشه. جای تاسف داره که تو پرونده ۳۵ میلریاردی خود سازمان شده مدافع پرسنل و براشون لایحه دفاع نوشته

  • محمد 0 0

    آقای تین نیوز لطفا از وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر مطالبه گری کنید
    تمام مدیران فاسد میانی که الان در راس امور هستند باید عوض بشن.

  • ناشناس 5 0

    همسر این آقا که مدیر روغنکشی نوید بوده هم به دلیل سوء مدیریت و اخذ رشوه از پیمانکاران باعث نارضایتی کارگران ومجموعه شده بود که کارفرما اقدام به تغییر مدیریت دادند و ایشان در همان روز استعفا دادند . قرار بود ایشان به سمت قبلی خود برگردد ولی ظاهراً منتظر این اقدام بوده

  • ناشناس 2 0

    ولی خودش آرش اشتری بومی سربندر هست

  • امیر خان 3 1

    نوش جانش همه بردن اینم یکیش

  • امیر 18 0 0

    اگر من بجای دولت بودم طرف را میگرفتم با ساطور قیمه قیمه میکردم بدون اینکه سوالی ازش بپرسم چون من پول نون ندارم که نون بخرم یارو هزاران میلیارد پول دزدیده

  • ناشناس 3 0

    آقایی که مدیر غیر بومی میگی اختلاس بومی کرده حواست هست،مدیر غیر بومی بیشتر از بیست سال با خونوادش خوزستان بوده،توکن هم میگی ببین از کی سو استفاده شده

  • فرهمند 4 1

    با سلام،افرادی که وی را گزینش کردند و نیز افرادی که به وی ای حجم از اختیارات را دادند،باید ضرر وارده را جبران کنند تا در آینده این چنین به راحتی ، پول مردم برده و خورده نشود.

  • ناشناس 0 0

    خدا لعنت کنه کانادا حیاط خلوت انگلستان رو اون نخست وزیر دلقکش ترودو کشورش شده جایگاه اختلاسگران و جنایتکاران از سراسر کشور بلاخره دنیا هوشمند هست می یاد روزی که فلک هم برای کانادا و انگلستان و هم تک تک اختلاسگران بر گرده دور نیست اپراطوری عثمانی و اتزیش مجارستان که به خاطر سبک اشتباه نابود شدند و تک تک افراد فاسد و بد در جهان نسلشان نابود شد جز بدنامی اسمی براشون نماند دنیا دیرو زود داره ولی سوخت سوز اصلا این آدم اشتری هم عاقبت به خیر نمی شه کانادا دست بالا دست زیاد هست .

  • ناشناس 4 0

    مسئولین عالی‌رتبه و آقازاده‌ها دزدی میلیارد دلاری می‌کنند ماستمالی میشه حالا این بنده خدا کارمند دو میلیون دلار ناقابل که پول توجیبی اختلاس گران بزرگ هم نیست دزدیده چقدر تو بوق و کرنا میکنید.

  • مهناز 0 0

    بار اول تون نیست فقط میتونیم بگیم خدا لعنتتون کنه و خدا ازتون نگذره برای ما بودجه ندارین اون خودتون میخورین کوفتتون بشه جواب خدا رو چی میدید واقعا متاسفیم براتون

  • اَلِکس 0 0

    خدایا افغانیستان ما را هم از دست طالبان نجات بده
    😭😭😭😭😭⁦🇦🇫⁩⁦🇦🇫

  • ناشناس 0 0

    اولا اینکه مگه بیت المال دست اینها بوده که اسمش را میگزارید اختلاس. عجب ..... ما هم گوزن. تا مدت ها اسم اختلاس گران را با مخفف صدا میزنید بعد اینها دو تا را طی مدت 20 روز با اسم و فامیل!!! معلومه چه خبره. ناز شصتشون. فیلم بانی و کلاید را ببینید....

  • حسین 0 0

    مدیران حراست اکثرن افراد ناکارآمد هستن فقط دنبال حفظ موقعیت خود هستن به هر طریق ممکن