| کد خبر: 250641 |

◄ جبران خسارت کامیون های آسیب دیده از سنگپرانی های چند ماه اخیر

انجمن صنفی کامیونداران اصفهان و حومه اعلام کرد: رانندگان و کامیوندارانی که طی چند ماه گذشته متحمل خسارت شده اند، برای پیگیری این موضوع به پایانه امیرکبیر مراجعه کنند.

تین نیوز

انجمن صنفی کامیونداران اصفهان و حومه اعلام کرد: رانندگان و کامیوندارانی که طی چند ماه گذشته متحمل خسارت شده اند، برای پیگیری این موضوع به پایانه امیرکبیر مراجعه کنند.

به گزارش تین نیوز ، در متن پیام انجمن صنفی کامیونداران اصفهان که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: همکارانی که در یک یا دو ماه گذشته در استان اصفهان متحمل خسارت توسط افراد معاند شده اند با در دست داشتن مستندات ( گزارش پلیس و فاکتور ) با  مراجعه به پایانه امیرکبیر اصفهان و تحویل مستندات به مسئول مربوطه، جهت  پیگیری و  پرداخت خسارت  اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

قابل ذکر است، پیش از این منصور فخاران، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، در پاسخ به این سوال که مسئول جبران خسارات وارد شده به رانندگان کامیون چه دستگاهی است؟ گفته بود: «اگر خسارتی وارد شده باشد، باید به ما با ذکر مستندات اعلام شود تا آن را به مراجع قضایی و پلیس گزارش دهیم، اما سازمان راهداری امکان جبران خسارت به رانندگان را ندارد. کار ما فقط در حیطه نظارتی و گزارش رویدادهاست.»

همچنین خداداد بکرانی دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان اصفهان به تین نیوز گفته بود: «چند سالی است در حمل و نقل جاده ای کشور اعتراضات بحق صنفی رانندگان و کامیونداران را شاهد هستیم.

وی افزوده بود: از همان زمان شروع اعتراضات صنفی در چند سال گذشته، در فضای مجازی هم با دخالت برخی منفعت طلبان و سودجویان و افراد معلوم الحال و با اکانت های فیک و با اسامی جعلی مواجه هستیم که نسبت به انتشار فراخوان هایی اقدام می کنند. این فراخوان ها در حالی منتشر می شود که هیچ راننده و کامیوندار وطن دوستی خواستار توقف ناوگان حمل و نقل کالا که منجر به مختل شدن امور خدماتی جامعه و ایران اسلامی عزیز شود، نیست و نخواهد بود.»

بکرانی عنوان کرده بود: «طراحی های شومی جهت آموزش افراد و مقابله با فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده ای در فضای مجازی توسط گروه ها و افراد مختلف منتشر می شود که ازجمله آنها، شکستن شیشه کامیون، تهدید به آتش زدن و آموزش های دیگری است که بتوانند کامیون را در گوشه جاده از کار بیندازند و از این راه موجبات رُعب و وحشت را در دل قشر تلاشگر جامعه ایجاد کنند. برخی جریان ها و افراد سودجو با کمک شایعات و شبکه های مجازی قصد دارند فضای عقلانیت و منطق و مطالبه گری قانونی را به حاشیه برده و آشوب و اغتشاش را جایگزین آن کنند.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    لطفا هشت سال سنوات72تا80راننده گان راباراهکاری کامل نماید همه می دانند که راننده مقصرنبوده ومثل الان باموبایل نمی شده راننده ببیند حق بیمه وایز شده یانه پس حق راننده توسط باربریها ازبین رفته این حق رابرگردانید سختی کارهم که خبری نیست