| کد خبر: 195728 |

◄ در نشست دستفروشان مترو با مدیران شهرداری تهران چه گذشت؟

مشکل دستفروشان مترو با برگزاری جلسه و نشست برطرف نخواهد شد مگر این که مشکلات اقتصادی کشور به طور زیربنایی برطرف شود.

تین نیوز

نشست مشترک تعدادی از مدیران شهرداری تهران با دستفروشان مترو که در ایستگاه امام خمینی متروی تهران برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب مختلفی داشت.

به گزارش تین نیوز، پس از برگزاری این  نشست که هفته گذشته (ششم شهریور) با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیرعامل مترو برگزار شد، تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از این اقدام مسئولان، آن را درجهت بهبود وضعیت حمل و نقل مسافری با توجه به وضعیت شغلی، معیشتی و خانوادگی دستفروشان دانستند.

برخی دیگر نیز با بی‌ثمر دانستن چنین اقداماتی خواستار برطرف شدن ریشه‌ای مشکلات اقتصادی مردم شدند.

به اعتقاد آنان مشکل دستفروشان مترو با برگزاری جلسه و نشست برطرف نخواهد شد مگر این که مشکلات اقتصادی کشور به طور زیربنایی برطرف شود.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبرهای منتشر شده، دستفروشان مترو در این نشست مسایل و مشکلات خود را با مدیران شهری در میان گذاشتند و از مدیران خواستند به این مشکلات توجه کنند.

برخی از درخواست‌های مهم دستفروشان از مدیران مترو این بود که تا رسیدن به یک راه حل نهایی،  اقلام توقیف شده آنها را پس دهند، حرمت دستفروشان در ایستگاه‌ها حفظ شود و دستفروشی حداقل در سه ایستگاه امام خمینی، دروازه دولت و دروازه شمیران مجاز باشد.

مدیران شهری نیز در پایان این جلسه قول دادند با بررسی همه جانبه مسئله تصمیم‌گیری کنند که در این زمینه برخی رسانه‌ها از محقق شدن خواسته‌ دستفروشان در مورد پس دادن اقلام توقیف شده آنان، پس از این نشست خبر داده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.