| کد خبر: 158900 |

در اعتراض به طرح برندینگ صورت گرفت:

◄ خودداری رانندگان تانکرها از حمل سوخت در منطقه اصفهان

مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت در استان اصفهان از ساعت هفت شب گذشته تا کنون در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت از حمل بار این منطقه خودداری کرده‌اند.

تین نیوز

مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت در استان اصفهان از ساعت هفت شب گذشته تاکنون در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت از حمل بار این منطقه خودداری کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز،  بر اساس خبر و تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی  و گروه‌های مرتبط با مالکان و رانندگان تانکرهایحمل سوخت منتشر شده و در اختیار تین‌نیوز نیز قرار گرفته است، اعتراض در منطقه اصفهان به دنبال به‌نتیجه نرسیدن پیگیری‌هایی بوده که در این زمینه انجام شده است.

اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت از مدت‌ها قبل مطرح شده و پیش از این فعالان بخش حمل سوخت در استان‌های مختلف نسبت به اجرای این طرح اعتراض کرده‌اند که با وساطت نمایندگان دولت در استان‌ها این اعتراضات متوقف شده بود.

همچنین چندی پیش بود که تشکل‌های صنفی رانندگان و مالکان نفتکش سراسر کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس، با استثماری خواندن طرح برندینگ شرکت نفت، خواستار توقف کامل اجرای این طرح شده بودند.

به گزارش تین‌نیوز، در بخشی از این نامه که رونوشت آن به دفتر مقام معظم رهبری، معاونت سیاسی امنیتی وزارت کشور، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام،  وزیر اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پخش فراوده‌های نفتی ایران نیز ارسال شده بود، آمده بود: ادامه این طرح باعث نگرانی و تشویش اذهان رانندگان و مالکان نفت‌کش در سراسر کشور شده است و شرکت ملی پخش، با هدف ایجاد این طرح، افزایش کرایه حمل فرآورده‌های نفتی را به مدت سه سال به تعویق انداخته و آن را منوط به به پذیرش طرح برندینگ از طرف مالکان نفتکش کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، در بخش دیگری از این نامه با تاکید بر این‌که در سال‌های گذشته هر ساله افزایش نرخ تورم توسط بانک مرکزی اعلام و نرخ کرایه‌ها به نسبت تورم افزایش می‌یافت، آمده بود: با توجه به توضیحات ذکر شده و نظر به مخالفت صریح و قاطع انجمن‌های صنفی به نمایندگی از تعداد بیش از 14 هزار مالک نفتکش در سراسر ایران اسلامی خواهشمند است دستور فرمایید ضمن توقف کامل این طرح به لحاظ استثماری بودن آن که امنیت شغلی این قشر زحمتکش را به خطر انداخته است، لطفا برای شفاف سازی و بررسی مشکلات و معضلات، در این خصوص از نمایندگان منتخب این صنف جهت شرکت در جلسه کمیسیون انرژی دعوت گردد.

به گزارش تین‌نیوز، پس از آن بود که نمایندگان مردم در مجلس  به بررسی سوال حاجی‌دلیگانی یکی از نمایندگان استان اصفهان در این خصوص از وزیر نفت، پرداختند و البته از پاسخ‌های بیژن زنگنه نیز قانع نشدند و بدین ترتیب وزیر نفت نخستین کارت زرد دولت دوازدهم را از مجلس دریافت کرد.

حال و بعد از گذشت حدود یک ماه از این اتفاقات به نظر می‌رسد مشکل مالکان و رانندگان تانکرهای حمل سوخت همچنان حل نشده باقی مانده و این موضوع اعتراض مجدد آنان را به دنبال داشته است.

تصاویر زیر بیانگر اعتراض تانکرداران منطقه اصفهان است که توسط یکی از آنان در اختیار تین‌نیوز قرار گرفته است:

photo_2018-01-10_11-08-31

 

photo_2018-01-10_09-37-06

 

photo_2018-01-10_11-08-45

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.