| کد خبر: 157495 |

پرسشی که برخی جایگاه‌داران سوخت مطح می‌کنند:

◄ چرا در اجرای طرح برندینگ با جایگاه‌داران مشورت نشد؟

مدیران طراح و میدانی طرح برندینگ شرکت نفت حتی یک بار فعالان صنف بزرگ و گسترده جایگاه‌داران سوخت را محرم خود ندانسته و برای اجرای این طرح با آنها مشورت نکرده‌اند.

تین نیوز

مدیران طراح و میدانی طرح برندینگ شرکت نفت حتی یک بار فعالان صنف بزرگ و گسترده جایگاه‌داران سوخت را محرم خود ندانسته و برای اجرای این طرح با آنها مشورت نکرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، این مطلب بخشی از پیامی است که از سوی برخی کاربران شبکه‌های مجازی و گروه‌های تلگرامی مرتبط با فعالان بخش توزیع و حمل سوخت منتشر شده است.

در بخش دیگری از این پیام خطاب به مدیران و برنامه‌ریزان، خصوصا هیئت‌مدیره شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران آمده است: همانطور که مستحضرید زمان یک سال یا کمی بیشتر بحث برند و برندسازی در جایگاه‌های عرضه فراورده‌های نفتی نقل مجالس و محافل نفتی و همکاران ما در صنف گردیده است. قابل توجه اینکه مدیران طراح و میدانی این حرکت حتی یک بار این صنف بزرگ و گسترده را محرم و رازدار خود ندانسته اند که الزام به مشورت و نظر خواهی، پرسش و پاسخ و یا حتی در میان گذاشتن اهداف بلند این طرح را با آنان در میان بگذارند، طرحی که اقتباس از کشورهای دیگر، بدون زیرساخت‌ها و لوازم اولیه که همانا به رسمیت شناختن سرمایه و سرمایه‌داری و دیگر امکانات پالایشگاهی و تولید و بدون در نظر گرفتن حقوق اولیه مجریان اصلی این طرح است.

در بخش دیگری از این پیام یادآور شده است: با شناخت و سابقه طرح‌های دستوری گذشته که با چاشنی بگیر‌وببند، جریمه و غیره در این چند سال شاهد هستیم اکثریت جایگاه‌داران این طرح را از قبل شکست خورده می‌دانند و تنها فرصت‌طلبان هستند که از طریق رابطه‌ها و با اهداف سودجویانه یا دریافت مجوز برند کاغذی با رویای انباشتن ثروت از هر طریق ممکن، از شادی در پوست خود نمی‌گنجند.

در ادامه این پیام از مدیران و برنامه‌ریزان، خصوصا هیئت‌مدیره شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواسته شده است به عنوان بزرگان و مدیران این زنجیره ناگسستنی حقوق تمام افراد جامعه خصوصاً کسانی که سال‌های متمادی در ایام سخت و دشوار جنگ تحمیلی، سازندگی و تحریم‌های بین‌المللی، گرما و سرما، عید و عزا بدون یک لحظه توقف عملیات (جایگاه‌داران) به مردم و کشور خدمت کرده‌اند را ارج نهاده و در تمام مراحل تصمیم گیری، آینده شغلی، منافع و تامین امنیت سرمایه‌گذاری، آنان را در نظر داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هوشنگ خورشیدی 0 0

    به نظر من که مالک نفتکش میباشم این طرح ظالمانه ویک طرفه میباشد واینده این قشر را بامخاطره مواجه میکند