| کد خبر: 157900 |

◄ اعتراض به طرح برندینگ به هرمزگان رسید

بر اساس خبرهایی که در گروه‌های مجازی مرتبط با تانکرداران و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل سوخت منتشر شده است، تانکرداران منطقه هرمزگان از روز گذشته ( جمعه اول دی ماه) در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت از حمل سوخت خودداری کرده‌اند.

تین نیوز

بر اساس خبرهایی که در گروه‌های مجازی مرتبط با تانکرداران و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل سوخت منتشر شده است، تانکرداران منطقه هرمزگان از روز گذشته (جمعه اول دی ماه) در اعتراض به طرح برندینگ شرکت نفت از حمل سوخت خودداری کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز،  این خبرها حکایت از آن دارد که این اعتراض که از دیروز شروع شده، تا صبح امروز ادامه داشته است.

در پیامی که در این مورد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده از فعالان بخش حمل سوخت در مناطق سیرجان،  رفسنجان، شیراز و بوشهر و کرمان خواسته شده با توجه به اعتراض نفت‌کش‌های منطقه هرمزگان با آنان هماهنگ بوده و از حمل سوخت به هرمزگان خودداری کنند.

همچنین در خبر دیگری که در این گروه‌ها منتشر شده، اعلام شده است گویا شرکت‌های برند به پیروی از نفت‌کش‌داران و جایگاه‌داران طرح دیدار با نمایندگان مجلس و ارتباط و لابی با آنان را در برنامه دارند و در این زمینه در استان‌ها توجیه نمایندگان در موافقت با طرح برندینگ را پیگیری می‌کنند. در این پیام از نفتکش‌داران و جایگاه‌داران سراسر کشور خواسته شده تا ضمن دیدار با نمایندگان خود  مشکلات خود را به آنان ارایه کنند.

پیام دیگری نیز در این گروه‌ها منتشر شده که در آن ضمن انتقاد از سخت و زیان‌آور محسوب نشدن شغل رانندگی و کار همراه با تفریح  شمردن این شغل از سوی مسئولان و همچنین مشکلات مربوط به بیمه رانندگان که بعد از 30 سال تلاش و جان سالم به‌در بردن از خطرات رانندگی، یک میلیون تومان به عنوان بازنشستگی به آنان تعلق می‌گیرد، آمده است: این‌ها به غیر از هزینه بالای نفتکش است که هیج شخصی از بیرون از این چرخه حاضر به سرمایه‌گذاری در این بخش نیست زیرا استهلاک به‌ قدری بالاست که در پایان ماه کمتر از یک سوم کارکرد برای نفت‌کش باقی می‌ماند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: عدم افزایش کرایه نفتکش‌ها نیز از دیگر مشکلات این صنف است به طوری‌که افزون بر دو سال است که افزایش کرایه‌ای در این بخش صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.