| کد خبر: 65155 |

با تعطیلی جلسات کمیسیون صورت گرفت:

سفر دسته جمعی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به مسکو

تین نیوز | اعضای كميسيون شوراها و امور داخلی كشور با تعطیلی جلسات خود از هفته گذشته بصورت دسته جمعی به مسکو سفر کردند که سفر در این هفته هم ادامه دارد.

شنیده شده که چند روزی است که اعضای كميسيون شوراها و امور داخلي كشور با تعطیلی جلسات خود بصورت دسته جمعی به مسکو سفر کردند.

این سفر از هفته گذشته آغاز شده و این هفته هم ادامه دارد.

معلوم نیست که اعضا کمیسیون بنا به چه ضرورتی از هفته گذشته مجلس را ترک کرده و به مسکو رفته و حتی این هفته هم در مجلس حضور ندارند.

خبرنگار ما برای پیگیری این خبر پنج شنبه گذشته با تلفن همراه امیر خجسته رئیس این کمیسیون تماس گرفت که فردی جوابگوی این تلفن شد و گفت «حاج آقا ایران نیستد و در سفر خارج از کشور حضور دارند».

جالب اینجاست که در دستور چاپ شده این هفته کمیسیونهای تخصصی مجلس در بخش کمیسیون مذکور نوشته شده «با توجه به مأموريت اعضاي كميسيون در هفته آتي (4/7/94 الي 8/7/94) جلسات اين كميسيون برگزار نمي‌شود».

همچنین در دستور چاپ شده هفته گذشته این کمیسیون تنها برای روز یکشنبه چند دستور کار اعلام شد و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه که مجلس جلسه علنی داشت و معلولا بعد از جلسه صبح، در بعدازظهرها کمیسیونها جلسه دارند، هیچ دستور کاری برای این کمیسیون اعلام نشد.

یکی از نمایندگان مجلس هم با تائید خبر سفر چندین روزه اعضای این کمیسیون به مسکو به خبرنگار عصرایران گفت: هفته گذشته در صحن مجلس موضوعی در حال بررسی بود که مسئولین کمیسیون شوراها و امور داخلي كشور باید توضیحات لازم را ارائه می کردند که در مجلس حضور نداشتند.

وی با بیان اینکه عنوان ماموریت کاری برای اعضای این کمیسیون به مسکو تعجب برانگیز است، افزود: نمی دانیم این کمیسیون بر حسب کدام ضرورت و ماموریت به مسکو سفر کردند و چرا همه اعضای کمیسیون در این سفر حضور دارند.

این نماینده تصریح کرد: ظاهرا اعضای کمیسیون از دوشنبه گذشته به مسکو رفتن و این هفته هم در مجلس حضور ندارند.

علاوه بر خجسته، محمدجواد کولیوند نماینده کرج و نایب رئیس اول ، محمدابراهیم رضایی نماینده خمین و نایب رئیس دوم، دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز و سخنگو، سیدعیسی دارایی نماینده اندیمشک و دبیر اول ویعقوب جدگال نماینده چابهار و نیکشهر دبیر دوم این کمیسیون هستند.

البته علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان هم از اعضای این کمیسیون می باشند که غیر از زاکانی که رئیس کمیسیون برجام مجلس است، بقیه اعضای کمیسیون به این سفر رفتند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.