| کد خبر: 251947 |

◄ ویزای رایگان برای مقصد گردشگری جهان!

وزارت امورخارجه عربستان خبر از راه اندازی سرویس الکترونیکی صدور ویزای گردشگری برای مسافرانی داد که در این کشور توقف خواهند داشت.

تین نیوز

همیشه یک توقف طولانی مدت بین دو پرواز زمان مفید را از مسافران می گیرد. عربستان طرحی به عنوان ویزای توقف اجرایی کرده است که در آن مسافران می توانند تجربه بازدید از هر شهر فرودگاهی عربستان را تا 96 ساعت داشته باشند.

ویزای توقف به صورت رایگان صادر میشود و آخرین اقدام این کشور برای دسترسی بیشتر مسافرانی که در انتظار پرواز بعدی هستند به بازدید و استراحت در عربستان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایت خبری عربستان، درخواست ویزای توقف به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم های رزرو خطوط هوایی در عربستان برای همه مسافرانی که پرواز توقف دار در عربستان دارند در دسترس است.

ویزای توقف به مسافران این امکان را می دهد که تا 96 ساعت در کشور عربستان بمانند و مسافران را به کشف مکان های تاریخی، فرهنگی و معنوی عربستان تشویق می کند.

با توجه به اینکه حداقل یک توقف از طریق هر فرودگاهی در عربستان سعودی انجام می شود، مسافران می توانند از ویزای توقفگاهی برای شکستن مدت زمان طولانی توقف بین دو پرواز یا رزرو یک سفر کوتاه برای انجام عمره یا بازدید از مسجد النبی را به عنوان یک پاداش برای خود در نظر بگیرند.

هزینه ویزا رایگان است و بلافاصله با بلیط مسافر صادر می شود، به دارنده آن حق اقامت چهار روزه در پادشاهی را می دهد و دارای اعتبار سه ماهه است.

امتیاز دیگر این ویزا یک شب اقامت رایگان در هتل است که از طرف عربستان ارائه می شود.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی و رئیس هیئت مدیره گردشگری عربستان سعودی، گفت: «ویزای جدید توقفگاهی، گواهی دیگری بر تعهد عربستان به توسعه و تشویق رشد در بخش گردشگری است. برای مسافرانی که با هواپیما از عربستان عبور می کنند، چه برای تفریح، چه برای تجارت یا عمره باز است. ما به همکاری در سراسر دولت و اکوسیستم گردشگری ادامه خواهیم داد، زیرا عربستان یک مقصد گردشگری جهانی است.»

فهد حمیدالدین، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سازمان گردشگری عربستان سعودی، گفت: «سعودی متعهد به تجربه یک بازدید بی نقص است. ما با همکاری شرکت های هواپیمایی ملی خود، عربستان سعودی و فلایناس، از پلت فرم های دیجیتالی برای ارائه ویزای توقف فوری استفاده می کنیم که تنها دسترسی عربستان سعودی و ارائه مقصد در کلاس جهانی ما را افزایش می دهد.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.