| کد خبر: 208224 |

پروازهای رفت‌وبرگشت 4 مرکز استان به عسلویه متوقف شد

بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا پروازهای رفت و برگشت چهار مرکز استان ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه تا بیست و دوم فروردین ماه متوقف شده است. البته پروازهای کیش و قشم هم فعلاً انجام نمی‌شود.

تین نیوز

بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا پروازهای رفت و برگشت چهار مرکز استان ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه تا بیست و دوم فروردین ماه متوقف شده است. البته پروازهای کیش و قشم هم فعلاً انجام نمی‌شود. پرواز به کیش و قشم طبق دستور مناطق آزاد ممنوع شده و سفر به کیش تنها برای شهروندان این جزیره و سفر‌های کاری ضروری در صورت داشتن اظهارنامه امکان پذیر است.

به گزارش تین نیوز، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، گفت: در صورتی که این ستاد دستوراتی مبنی بر توقف و یا کاهش پرواز‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه دهد، اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهیم داد.

او درباره توقف برخی پرواز‌ها به فرودگاه عسلویه گفت: به استناد مکاتبات سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که در تاریخ ۴ فروردین ماه ۹۹ انجام شد و طبق تصمیمات گرفته شده ستاد مرکزی مقابله با کرونا، درباره پرواز‌ها به عسلویه، مقرر شد پرواز‌های رفت و برگشت ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه و بالعکس تا تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ متوقف شود.

جعفرزاده تاکید کرد: در این باره مکاتبات لازم با مدیران کل فرودگاه‌های استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و گیلان انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین با شرکت‌های هواپیمایی که این پرواز‌ها را انجام می‌دهند مکاتبات لازم انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.