| کد خبر: 240671 |

رپرتاژآگهی

◄ بلیط لحظه آخری کیش در اسفند 1400

سفر به جنوب به‌ویژه جزیره زیبای کیش همیشه هیجان‌انگیز است.

تین نیوز

بازدید از جاهای دیدنی کیش، اسکله‌ها، پاساژگردی‌ها و جاذبه‌های طبیعی‌اش سفری دل‌‌نشین برایتان می‌سازد؛ اما با گرم‌شدن تدریجی هوا سفر به کیش سخت می‌شود. شاید فکر کنید با تمام‌شدن پاییز و دو ماه از زمستان زمان مناسبی برای رفتن به کیش ندارید؛ ولی هنوز هم هوای کیش برای مسافرتی چندروزه بسیار مناسب است. اگر می خواهید بلیط هواپیما کیش را در اسفند 1400 خریداری کنید؛ ولی هنوز هم آن را رزرو نکرده‌اید، نگران نباشید. حتی می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری کیش سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به کیش

خوب می‌دانید کیش آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد. از اواسط اردیبهشت دمای هوا بیشتر می‌شود و میزان رطوبت هم زیاد است. اگر اهل پاساژگردی هستید، تمام پاساژها و مجموعه‌های سرپوشیده کیش مجهز به کولر هستند؛ اما اگر در هوای گرم تاب‌وتوانتان کم باشد، نمی‌توانید از فضاهای آزاد و اسکله‌ها لذت ببرید. با شروع پاییز مسافرها برای رفتن به کیش برنامه‌ریزی می‌کنند. اواخر اسفند و ایام عید تعداد مسافرها به بیشترین حد می‌رسد. به همین خاطر خوب است زودتر برنامه‌ سفر به کیش را بچینید.

جاهای دیدنی کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش بسیار هیجان‌انگیز است. اگر به بناهای تاریخی علاقه دارید، به دره پرتغالی‌ها و پایاب کیش بروید. آب‌انبار دوقلو و خانه مردم‌شناسی بومیان هم بسیار تماشا دارد. تفریح‌های آبی از اصلی‌ترین بخش‌های سفر به کیش است. قدم‌زدن در اسکله‌ها، پیک‌نیک در ساحل زیبا، قایق‌سواری، غواصی، شاتل‌سواری و پاراسل‌سواری سفرتان را به‌یادماندنی می‌کند. می‌توانید در مراکز خرید کیش گشتی بزنید و از بهترین برندها خرید کنید. مرکز خرید میکامال یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید در این جزیره است. تله‌کابین میکامال هم از کنار ساحل می‌گذرد و چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد.

رستوران‌ها و کافه‌های کیش

چشیدن طعم‌های تازه بخش لذت‌بخش در سفر است. برای خوردن وعده‌ای دل‌چسب می‌توانید به رستوران میرمهنا، رستوران کوه نور، رستوران توتی فروتی و رستوران فودلند سری بزنید. رستوران نهنگ و رستوران دارچین هم بهترین غذاهای دریایی را برایتان طبخ می‌کنند. نوشیدنی‌های خنک و خوش‌مزه کافه دامون، کافه ترنج، کافه مارینا، کافه لاوازا و کافه رین هم خوردن دارد.

عوامل تأثیرگذار در قیمت بلیط لحظه آخری کیش

گردشگری
عوامل تأثیرگذار در قیمت بلیط لحظه آخری کیش

 

اگر تجربه سفر با هواپیما را دارید، از افزایش و کاهش قیمت‌ها هم باخبر هستید. عوامل مختلفی در قیمت بلیط لحظه آخری کیش اثر می‌گذارد. مثلا نوع ایرلاینی که از آن بلیط می‌خرید. زمان پرواز هم نقش ویژه‌ای در قیمت بلیط‌ها می‌گذارد. اینکه بلیط شما از نوع چارتر، سیستمی یا لحظه آخری باشد هم مهم است. هر پرواز کلاس‌های نرخی مختلفی دارد. از میان کلاس پروازی فرست کلاس، بیزینسی و اکونومی، کلاس اکونومی از همه ارزان‌تر است؛ پس برای داشتن بلیط لحظه آخری کیش در اسفند 1400 با قیمتی مناسب همه گزینه را بررسی کنید.

انواع بلیط هواپیما کیش

بلیط چارتر کیش

بلیط‌های چارتر بیشتر به بلیط‌های ارزان‌قیمت معروف هستند؛ البته بد نیست بدانید که این فرضیه همیشگی نیست. بلیط‌های چارتر همان بلیط‌هایی هستند که چارترکننده‌ها به تعداد مشخص از ایرلاین‌ها پیش‌خرید می‌کنند. چارترکننده‌ها باید همه بلیط‌ها را بفروشند. به همین خاطر در چند ساعت باقی‌مانده به پرواز، برای جلوگیری از ضرر بیشتر، تخفیف خوبی روی بلیط‌ها می‌گذارند. در سال‌های اخیر بعضی از ویژگی‌های این بلیط را تغییر داده‌اند. امروزه تعدادی از بلیط‌های چارتر امکان کنسلی بلیط را دارند؛ پس اگر این ویژگی برایتان مهم است، جزئیات خرید بلیط را با دقت بخوانید.

بلیط سیستمی کیش

اگر همیشه برای سفرهایتان برنامه و زمان‌بندی مشخصی دارید، خرید بلیط‌های سیستمی بهترین انتخاب است. این بلیط‌ها را از چند ماه قبل روی سایت‌های فروش می‌گذارند. با نزدیک‌شدن به تاریخ پرواز، قیمت بلیط‌های سیستمی بیشتر می‌شوند؛ البته همیشه استثناهایی هم هست. اگر زمانی که انتخاب کرده‌اید زمان کم مسافر به کیش باشد، ممکن است قیمت بلیط‌ها کمتر هم بشود. از ویزگی‌های خوب در بلیط‌های سیستمی، امکان کنسلی بلیط است. یادتان باشد قیمت بلیط سیستمی‌ برای خردسال و بزرگ‌سال تفاوت دارد.

بلیط لحظه آخری کیش

اگر سفری ضروری یا بدون برنامه برای کیش دارید، نگران نباشید. بلیط‌های لحظه آخری این مشکل را حل می‌کنند؛ ولی با توجه به شرایط قیمت‌های مختلفی دارند. معمولاً در پاییز و زمستان و ایام عید مسافرهای بیشتری به کیش می‌روند؛ پس نباید انتظار بلیط‌های ارزان را داشته باشید؛ اما در این شرایط هم پرواز در روزهای وسط هفته و غیر تعطیل قیمت کمتری دارد.

بلیط لحظه آخری تهران کیش

گردشگری
خرید بلیط لحظه آخری تهران کیش

 

اگر ساکن تهران هستید، به‌راحتی می‌توانید با پروازی مستقیم از فرودگاه مهرآباد به کیش بروید. مدت‌زمان این پرواز حدود یک ساعت و چهل‌وپنج دقیقه است. بلیط‌های لحظه آخری همان بلیط‌های سیستمی و چارتر هستند. برای خرید بلیط لحظه آخری تهران کیش در اسفند 1400 سری به سایت ره بال آسمان بزنید. گفتیم که قیمت بلیط‌های لحظه آخری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر سفرتان برای یکی از تاریخ‌های 15، 13 و 17 اسفند است، خوب است قیمت بلیط هواپیما کیش را بدانید. قیمت بلیط‌ها در هر ایرلاینی فرق دارد؛ اما محدوده قیمت بلیط‌‌ها در تاریخ 15 اسفند، بین 800 هزار تومان تا 1,800,000 تومان است. قیمت کیش در 16 اسفند، از 850 هزار تومان تا 1,800,000 تومان می‌رسد؛ اما در 17 اسفند قیمت‌ها از 1,100,000 تومان شروع می‌شود و بالاترین قیمت حدود 2,000,000 تومان است.

بلیط لحظه آخری مشهد کیش

مشهد هم از آن دسته جاهایی است که پروازی مستقیم به  کیش دارد. می‌توانید در مواقع ضروری با این پرواز خودتان را در کمترین زمان به جزیره کیش برسانید. مدت‌زمان این پرواز حدود یک‌ ساعت و پنجاه دقیقه است. برای خرید بلیط لحظه آخری مشهد کیش در اسفند 1400 سایت ره بال آسمان را در روزهای قبل چک کنید. زیرا هر ساعت قیمت بلیط‌ها تغییر می‌کند. مثلا قیمت بلیط کیش در 15 اسفند حدود 900 هزار تومان تا 1,400,000 تومان است. قیمت بلیط‌ها در 16 اسفند از 800 هزار تومان شروع می‌شود و بیشترین قیمت به حدود 1,400,000 تومان می‌رسد. اگر بلیطی برای 17 اسفند می‌خواهید باید بلیطی در حدود 900 هزار تومان تا 1,400,000 تومان را بخرید.

رزرو بلیط لحظه آخری کیش در سایت ره بال آسمان

گردشگری
خرید اینترنتی بلیط لحظه آخری کیش از ره بال آسمان

برای رزرو بلیط لحظه آخری کیش می‌توانید سایت ره بال آسمان را باز کنید. در بالای صفحه در کادر مبدأ، مقصد سفر و تاریخ روز جاری را انتخاب کنید و گزینه جست‌وجو را بزنید تا فقط پرواز های لحظه آخری برای شما نمایش داده شود. در طرف راست صفحه با انتخاب گزینه‌ها، می‌توانید لیست را به ایرلاین خاص یا شرایط خاصی محدود کنید. جزئیات هر بلیط را دقیق بخوانید و مراحل خرید را تا ثبت بلیط ادامه بدهید. بعد از ثبت تیم ره بال آسمان بلیط شما را صادر می‌کند. اگر در زمان ثبت بلیط مشکلی داشتید، به تیم پشتیبانی آنلاین پیام بدهید. این تیم به‌خوبی شما را راهنمایی می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.