| کد خبر: 221553 |

سفرهای ضروری با هواپیما زیر سایه کرونا

اسنپ تریپ برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در شرایط شیوع کرونا سعی کرده شرایطی را فراهم کند تا افراد در زمان مقایسه قیمت بلیط هواپیما در وب‌سایت‌های گوناگون این پلتفرم گردشگری را برای سفری ارزان‌ انتخاب کنند.

تین نیوز

از ابتدای اسفند 98 که ویروس کرونا وارد کشور شد توصیه‌های گوناگونی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس اعلام شد. برای نمونه پرهیز از سفر همواره جز توصیه‌های اصلی‌ برای پیشگیری از ابتلا کرونا به بوده است. اما با گذشت زمان تصمیم‌گیران همراه با اقشار مختلف مردم به این نتیجه رسیدند که چشم‌انداز روشن و نزدیکی برای پایان کابوس کرونا وجود ندارد. از این رو رویکردها در مقابله با این ویروس تغییر و به ادامه زندگی در سایه کرونا میل کرد. فروشگاه‌های بزرگ، سینماها، رستوران‌ها و فرودگاه‌ها کم‌کم با رعایت اصول بهداشتی بازگشایی شدند و سفرهای ضروری نیز مانند سایر ابعاد زندگی از سر گرفته شد. با این وجود تا پایان کرونا هیچ بخشی از زندگی رنگ و بوی قبل را پیدا نمی‌کند.

سفر که همواره بخش شیرینی از زندگی انسان به حساب می‌آمد در حال حاضر بیشتر برای کار، تحصیل و امور پزشکی انجام می‌شود. گذشته از این فشار مالی حاصل از رکود اقتصادی کرونا سبب شده مسائل اقتصادی به اولین دغدغه مردم برای انجام سفر تبدیل شود. از سوی دیگر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین سفر بیش از پیش برای مسافران حائز اهمیت شده است. براساس تحقیقات بازار اسنپ تریپ کاربران این پلتفرم آنلاین حوزه گردشگری در ایام کرونا بیش هر وسیله نقلیه عمومی زمینی به سفر با هواپیما گرایش دارند. دلیل این موضوع را می‌توان به کوتاه بودن طول سفرهای هوایی و نیاز پیدا نکردن به میل غذا و استفاده از سرویس‌های بهداشتی نسبت داد. تجربیات جهانی نیز بر خطر پایین ابتلا به کرونا در هواپیما در صورت استفاده از ماسک صحه گذاشته‌ است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.