| کد خبر: 215742 |

زیرساخت های گردشگری دریایی در رامسر روبه توسعه است

رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر گفت: در سال های اخیر شاهد توسعه زیرساخت های گردشگری در سواحل شهرستان بودیم زیر توریسم دریایی پررنگ ترین بخش اکوتوریسم است.

تین نیوز

رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر گفت: در سال های اخیر شاهد توسعه زیرساخت های گردشگری در سواحل شهرستان بودیم زیر توریسم دریایی پررنگ ترین بخش اکوتوریسم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، نادر سحرخیز با بیان اینکه توسعه تأسیسات گردشگری دریایی و ایجاد اسکله‌های تفریحی با سرمایه گذاری بخش خصوصی از مهمترین برنامه‌های این اداره در راستای توسعه گردشگری دریایی محسوب می‌شود، اظهار داشت: شهرستان رامسر به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و جاذبه‌های فراوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگران است.

رئس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، تصریح کرد: توریسم دریایی می تواتد به عنوان پررنگ‌ترین بخش اکوتوریسم در شهرستان رامسر مطرح و باعث شود در تمام طول سال به ویژه نیمه دوم سال شاهد ورود تعداد زیادی گردشگر برای استفاده از جاذبه‌های دریایی این شهرستان باشیم.

به گفته وی، طی سال‌های اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سواحل شهرستان رامسر به منظور فراهم کردن ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی بوده‌ایم که این روند توسعه‌ای همچنان تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت.

سحرخیز در ادامه تصریح کرد: در همین راستا توسعه تأسیسات گردشگری دریایی داخل آب از مهمترین برنامه‌های اداره میراث فرهنگی در راستای توسعه گردشگری دریایی شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر، تصریح کرد: این زیرساخت‌های مهم در حوزه گردشگری دریایی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در سواحل و ایجاد اسکله در آینده نزدیک تحقق خواهد یافت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر تاکید کرد: در نظر داریم گردشگری ساحلی شهرستان رامسر را به داخل آب هدایت کنیم تا بتوانیم علاوه بر ظرفیت‌های خشکی از ظرفیت‌های دریا نیز در راستای رونق هر چه بیشتر گردشگری شهرستان بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: تأسیسات داخل دریا شامل سکوهای ثابت داخل دریا، رستوران دریایی و … است که می‌توانند زمینه ساز ایجاد مکان‌های جدید داخل دریای برای توسعه توریسم دریایی باشند.

به گفته نادر سحرخیز، در همین راستا تقاضاهای متعددی از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی به این اداره ارائه شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر تصریح کرد: این طرح‌های سرمایه گذاری زمینه‌های خوبی برای جذب حداکثری گردشگران و توسعه اقتصادی منطقه را فراهم خواهد آورد.

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد تأسیسات اسکله دریایی و بهره‌گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های گردشگری ساحل و دریایی در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و رونق بیشتر در شهرستان رامسر با افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.