| کد خبر: 197906 |

عبور بیش از 20 هزار زائر از مرز خسروی

15 هزار خودرو در پاکینگ‌ها وجود دارد.

تین نیوز

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ساعت هفت صبح امروز (شنبه، 20 مهر ماه) تا ساعت یازده ظهر، بیش از 20 هزار زائر از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سردار علی‌ اکبر جاویدان  در ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز خروج زائران از مرز خسروی شامل افرادی می‌شود که روز گذشته را در این پایانه بین‌المللی حضور داشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون زائرانی که در مرز خسروی حضور دارند از طریق 60 گیت تعبیه شده پس از طی مراحل کنترلی لازم از مرز عبور داده می‌شوند.

زائران فعلا به سمت مرز خسروی حرکت نکنند

وی با اشاره به ازدحام بیش از حد زائران در مرز خسروی، گفت: تلاش می‌کنیم تا ساعت 16 زائرانی را روز گذشته در قصرشیرین و خسروی اسکان داده شده بودند را اعزام کنیم.

جاویدان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، از اسلام آبادغرب به سمت خسروی محدودیت ترافیکی اعمال و از زائران خواسته شده فعلا به سمت این مرز حرکت نکنند.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات زوار در زمینه حمل و نقل، گفت: روز گذشته با اعزام 300 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی تا حد زیادی این مشکل مرتفع شد.

جاویدان در پایان به آماده‌سازی پنج پارکینگ با ظرفیت 52 هزار دستگاه خودرو اشاره کرد و گفت: فعلا حدود 15 هزار دستگاه در اماکن تهیه شده پارک شده و هنوز ظرفیت کافی برای پارک خوردوی زائران وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.