| کد خبر: 197050 |

احداث ۱۰۰ طرح گردشگری با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در قم

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم از احداث ۱۰۰ طرح گردشگری با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در قم خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم از احداث ۱۰۰ طرح گردشگری با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در قم خبر داد.

حمید یزدانی گفت:طرح‌ها شامل هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مجتمع خدمات رفاهی منطقه نمونه گردشگری و اقامتگا‌های بوم گردی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید یزدانی  به مناسبت پنج مهر روز جهانی گردشگری گفت: این طرح‌ها شامل هتل‌های ۱ تا پنج ستاره، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مجتمع خدمات رفاهی منطقه نمونه گردشگری و اقامتگا‌های بوم گردی است.

 یزدانی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۶ درخواست برای احداث اقامتگاه‌های بوم گردی به ثبت رسیده عنوان کرد: از این تعداد در حال حاضر ۵ اقامتگاه بوم گردی در روستا‌های نویس، کهندان، جوزه، ورجان و دولت آباد بخش سلفچگان آماده بهره برداری است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قم عنوان کرد: منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت با وسعت ۱۱۸ هکتار از روستای نایه بخش خلجستان نیز از جمله تاسیسات گردشگری است که تاکنون ۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای آن سرمایه گذاری شده و اتمام آن به حدود ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

یزدانی تصریح کرد: هتل پنج ستاره بین المللی زمرد هم با ۳۴۰ اتاق از دیگر طرح‌های مهمی است که با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهر قم در حال احداث است و بهره‌برداری از آن نقش مهمی در جذب گردشگران خواهد داشت و با بهره برداری از این یکصد طرح گردشگری حدود شش هزار شغل ایجاد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.