| کد خبر: 185173 |

حذف قطعی هزینه صدور ویزای عراق از امروز

هزینه روادید حدود ۱۱ هزار نفر از زائران که قبلا در گروه‌های اعزامی ۱۹ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه ثبت نام کرده اند، از طریق شعب بانک ملی به آنان برگردانده خواهد شد.

تین نیوز

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان این‌که هزینه صدور روادید عراق از امروز به صورت قطعی حذف خواهد شد، گفت: هزینه روادید حدود ۱۱ هزار نفر از زائران که قبلا در گروه‌های اعزامی ۱۹ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه ثبت نام کرده‌اند، از طریق شعب بانک ملی به آنان برگردانده خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان حج و زیارت، مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اتمام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات و بازگشت زائران به کشور اظهار کرد: اعزام‌ زائران به عتبات در  ۹ فروردین ماه تمام شد و روز گذشته جمعه (۱۶ فروردین) آخرین کاروان‌های عتبات نوروزی به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به این‌که ۶۵ هزار زائر در قالب هزار و ۷۵۰ کاروان در نوروز به عتبات مشرف شدند، گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی در مزرها و استان‌های تحت تاثیر با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده تمامی زائران در صحت و سلامت به کشور بازگشتند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت بیان کرد: اعزام‌های عادی از دهم فروردین ماه آغاز شده و باتوجه به این‌که در ایام و اعیاد شعبانیه تعداد زائران افزایش پیدا خواهد کرد، نسبت به ایجاد ظرفیت‌های فوق العاده اقدام خواهیم کرد.

آقایی با بیان این‌که هزینه صدور روادید عراق از امروز به صورت قطعی حذف خواهد شد، گفت: هزینه روادید حدود ۱۱ هزار نفر از زائران که قبلا در گروه‌های اعزامی ۱۹ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه ثبت نام کرده اند، از طریق شعب بانک ملی به آنان برگردانده خواهد شد.

وی افزود: هزینه حذف روادید مبلغ ۴۸۶ هزار و ۶۸۰ تومان است و امیدواریم حذف این مبلغ فرصت خوبی برای سفر زائران به عتبات باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.