| کد خبر: 182498 |

افزایش۷ تا ۱۱ درصدی هزینه سفرهای نوروزی به عتبات

زائران سفر به عتبات از زمان ثبت نام 72 ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز هزینه سفرشان اقدام کنند.

تین نیوز

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: حداقل قیمت اعزام‌های هوایی از ایستگاه تهران به عتبات در نوروز ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن کمتر از ۴ میلیون تومان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان، مرتضی آقایی درباره افزایش قیمت‌های بلیت نوروزی عتبات گفت: در بحث افزایش قیمت‌ها برای سفر به عتبات در نوروز اعلام کرده بودیم که 10 درصد افزایش برای سفرهای زمینی و 15 تا 20 درصد سفرهای هوایی افزایش قیمت خواهد داشت که با تلاش های صورت گرفته این افزایش به حداقل رسیده است.

 مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سفرهای زمینی به صورت میانگین در سراسر کشور حدود هفت درصد و قیمت‌های هوایی حدود 11 درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: حداقل قیمت اعزام‌های هوایی از ایستگاه تهران به عتبات در نوروز سه میلیون و 850 هزار تومان و حداکثر قیمت آن کمتر از چهار میلیون تومان است.

وی درخصوص قیمت سفرهای زمینی سفرهای نوروزی عتبات گفت: همچنین حداقل افزایش قیمت سفرهای زمینی یک میلیون و 890 و حداکثر قیمت دو میلیون و 370 هزار تومان است.

آقایی مطرح کرد: در بسته های نوروزی سعی کردیم تا تنوع را در بسته ها ایجاد کنیم تا علاقه مندان بتوانند به راحتی زمان سفر خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه 90 هزار نفر در پیش ثبت نام عتبات نوروزی ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: نتایج قرعه کشی در 10 اولویت اعلام شده است و از سه شنبه 30 بهمن افراد پذیرفته شده براساس الویتشان برای انتخاب کاروان و تاریخ اعزامشان  به سایت atabat.haj.ir مراجعه کنند.

آقایی تشریح کرد: زائران سفر به عتبات از زمان ثبت نام 72 ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز هزینه سفرشان اقدام کنند.

وی تاکید کرد: زائران برای پرداخت هزینه سفر با فیش سبز رنگی که دفاتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت به آنان می‌دهند به بانک مراجعه کنند همچنین امکان پرداخت آنلاین هم در سیستم برای زائران وجود دارد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران به اعتبار گذرنامه خود نیز توجه کنند، گذرنامه زائران لازم است از زمان سفر شش ماه اعتبار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری شبستان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.